søndag 8. mars 2009

Cuteness overload

I kveld skulle jeg egentlig ut på byen, men valgte å bli hjemme og ha en skikkelig jentekveld sammen med Ellen Marie og Ingrid i stedet. Inspirert av diverse bloggere bakte jeg muffins med rosa glasur og hjertestrø med litt hjelp fra Ellen. De ble så sukkersøte at de var til å dåååne av, altså! Til og med muffinsformen var søt.

Søte jenter, søte muffinser ^^



I tillegg til alt sukkeret drakk vi leftovers av J.P. Cheney-vin på dunk, og jentepjattet ble etter hvert bare mer og mer jentete. Koselig, hihi. Nå er klokka halv to på natta, og jeg skal se Disneys Alice in Wonderland.

Kosiiiii!

15 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh, alice in wonderland! den er så fiiiin, og jeg blir helt kriblete i magen hver gang jeg tenker på tim burtons kommende film. IIIHH :D

Ellen Marie sa...

herrrlige muffinsa ^^ Gler mg allerede t dinosaur muffins!

Hippie, hippie - milkshake sa...

så fine muffins....:) hjertestrø må jeg tipse venninnen min om- hun er muffins lover...

Anonym sa...

Herlighet, så søte de var! :))
Hørtes ut som en koselig kveld, Kristin!

Anonym sa...

SV: Ganske søt film, men synes ikke det er en sånn filmer-du-må-se-før-du-dør-film, som veldig mange mener. :-b

Søte cupcakes!

Anonym sa...

Og jeg har foresten skikkelig lyst til å se Alice in wonderland! Har prøvd å finne den på piratebay, men må nok bare kjøpe den på dvd snart i stedet. :-)

Sindre sa...

OOO....nice muffinsa. Veldig jentete, men det liker vi^^

Anonym sa...

awww
cuuute cupcakes!! megasøte då. såg gode ut og :))

Anonym sa...

De var litt for feminine for min del... Men gleder meg til dinosaurmuffins!

Anonym sa...

SV: Te er goodt! Og takk! :-D

Anonym sa...

aw, søte muffins !

It's Aggy bitch! sa...

nam!

Anonym sa...

Hove i år eller ;)
http://www.hovefestival.no/Default.aspx?articleID=1380

Anonym sa...

Takk!
går litt bedre på ein måte, men prøvene e verre.. heheh.. men det går jo =D

Håper du får ein superfin fredagskveld!

Anonym sa...

SV: Haha, det vil jeg tro. STAPPFULLT all over the place!
Sy en til meg også? ;-D Hihihi.