torsdag 11. september 2008

Bilds

Jeg driter i at dere får se hvor rotete vi har det. Jeg gidder ikke å late som at jeg er en ryddig person med støv på hjernen. Håh nei, nå skal dere jammen meg få se bilder av leiligheta vår. Det er på tide. Hvis dere legger merke til noen detaljer som jeg burde være flau over, så er det fordi at jeg faktisk ikke rydda en døyt før jeg tok bildene. Have mercy.

Sofaen. Og litt krydder. Og to klesvasker som jeg var så flink
og fikk unna i dag. Lesekrok i hjørnet.

Stua vår.

Kjøkkenet.Det er litt større da, men fikk det ikke med på bilde, lissom.

CD'er, DVD'er, bøker og annet småpjusk. Hvis du kjøper møbler i LACK-serien fra
IKEA, så må du forberede deg på at det ser like støvete ut
etter at du har
tørka som støv som det gjorde
før du tørka støv.

Soverommet. Vi forelska oss i bamsene på IKEA. Hunden heter Bertil (hunden til Emil), skilpadda heter
Hans Petter (pappaen til Torgeir), og beveren heter Joar (pappaen min).

Badet. Når jeg blir stor og får eget hus, skal jeg IKKE ha hvite fliser. Umulig
å vaske. Men jeg liker badet, altså. Legg merke til den ekstremt kule hårføneren min.

Denne veska kjøpte jeg på Tante Isabel for 149 kroner. Den er fra 80-tallet, og var
visstnok mye dyrere da. Jeg likte den butikken!

Endelig fikk jeg kjøpt meg Doc Martens-sko! Dette var det siste paret Hot Rod hadde
i min størrelse, så jeg var heldig. Fine skoene.


På lørdag drar jeg til Kroatia med familien til Torgeir. Blir der en uke. Det er temmelig spennende å dra på ferie med svigerfamilien, litt skummelt. Men jeg gleder meg.

Snakkes.

10 kommentarer:

Anonym sa...

AHhh... Kristin, så FINT:) no må eg jo bære kom! sÅg ikke rote ein gång... såg jo så kos ut!
knalljfin væsk suns eg btw:)
sjønne at dåkk trives der!
kos deg kjæmpemasse på tur da. hadd helt glømt at dåkk skulla d eg:P heldigris=D
snakes.. Klem<3

Kristin Vicious sa...

Haha, det e litt rotåt sjø!
Fer te Kroatia ganske snart no, så vi snakkes :)

Mia sa...

liker skoene! :D fin blogg du har :)

Camilla Didriksen sa...

Stilige sko!

Anonym sa...

Så arrti å få sjå bilda, d såg vælldi fintj ut! :)
No ska æ snart på arrbi æ, klokka 11 på ein søndagskveld. Gler mæ te å kryp te køys ein gång uttpå morroskvestn. Hihi =)

Ingrid :) sa...

Åh, så kul leilighet dokk hadd:) Tror eg må innom den i høstferin å få vaffelkak:) hehe... Takker igjen for et koselig brev til bursdagen min. Håper du kosa dg i Kroatia! Sees i høstferin:) Klem fra mg:)

Anonym sa...

Koselig leilighet! Vi har samme stuebord, bare at vårt er svart ;) Og tøffe sko, absolutt. Jeg vil ha 14-hulls, argh. Have fun i Kroatia, heldiggris :)

Anonym sa...

Artig å se noen hjemme bilder uten oppstilte bladhauger og fint brettede pledd :)

Karoline sa...

Flott dere har det da!! Ikke rotete i forhold til rommet mitt..!

Kristin Vicious sa...

Thank you :)