mandag 22. september 2008

Kvalme Kristin

Åh. Åååh. Både jeg og Torgeir har omgangssyka, bah. Det eneste vi er i stand til å gjøre, er å ligge i sofaen, drikke Cola, se TV og blogge (obviously). Blir litt småstressa siden jeg har gått glipp av mange forelesninger i det siste, men det får bare være.

Kroatia var bra. Da vi kom dit hadde det ikke regnet på tre måneder. Den natta regna det. Var en del vind i løpet av uka også, noe jeg synes var greit egentlig. Er ikke kjempeglad i varme, liker bedre å tulle meg inn i store strikkeplagg om høsten. Gamlebyen i Dubrovnik var kjempefin, mulig jeg laster opp noen bilder derifra senere. Orker nemlig ikke å reise meg fra sofaen for å hente fotoapparatet og den derre kabelen.

Ønsk meg god bedring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

god bedring

Anonym sa...

Ja, god bedring.

Anonym sa...

Uff da. God bedring, til dere begge! =)

Anonym sa...

go bedring:)
VIl sjå bilda fra Kroatia!!!=D

Anonym sa...

GJORDE DU? jeg prøvde å kommentere på bloggen din i går, for å fortelle deg at du MÅ si hei neste gang du ser meg, men internettet klikka når jeg skulle publisere kommentaren. MAKAN! sssh