søndag 19. oktober 2008

Halleluja!


Jeg sto som sild i tønne, og kunne ikke røre på meg i det hele tatt. Jeg var klissvåt, av min egen svette og av andres svette. Øynene sved, siden panna mi var like våt, rennende og salt som Dødehavet. Jeg var tørst, men fikk ikke til å strekke opp hånda mi for å ta imot et vannglass. Jeg ble skubba og dytta og klort, men jeg nekta å rikke meg av flekken. Det hele var en varm og litt ubehagelig opplevelse. Fy faen så bra det var.











Det er nok ganske tydelig hvor sliten jeg var etter konserten på det siste bildet. Kaizers Orchestra!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Say hallelujaaa! Yep, gotta love'em.

Anonym sa...

Pfft.

Bra dåkk hadd d arti da. Prøve verkeli å å værra gla her no, på dåkkers vegne...

Anonym sa...

AHHHH! KRistin! kunnj næstn føl d på kroppen når eg læst derre=D bli missunjli for alt d artie du jør for tia:P men som sagt, du fortjene jo alt godt;)
hughug ingj

Anonym sa...

Det så veldig gøy ut, Kristin! =]

Anonym sa...

(evt. hørtes.. hihi)

Sindre sa...

Bra dokk hadd det artig!!
Va ut fredag og lørdag æ å^^

Hurra for fest!

Anonym sa...

Du, deinnj e grei vettu! ;)

Anonym sa...

Føler meg ikke særlig flink da, har ikke gjort alt på den planen altså:p Åh, du gjør det ja. Jeg studerer pedagogikk :)