torsdag 30. oktober 2008

Kjedeskriving

Jeg har tre oppgaver i Global Engelsk som skal være ferdig til mandag. Snakk om hvilken innholdsrik helg det kommer til å bli. Egentlig var planen i dag å dra på skolen og sitte på stillesal og være flink, men så sov jeg til halv tolv. Da gadd jeg ikke. Får være flink her hjemme i stedet.

Jeg er elendig når det kommer til matlaging. Jeg er stor fan av enkel mat, som ferdigpizza, taco og gryteretter, men i går slo jeg på stortromma. Jeg laga farsken meg ørretfiléter, salat og potet (riktignok ikke ordentlig potet, men potetmos. Samma.)! Det verste var at det ble veldig godt. Damn, jeg er flink!

Et kjedelig og bildeløst innlegg dette her. Jeg skulle ha tatt et artig bilde og fiksa på det i photoshop som den fantastiske kunstneren jeg er, men det har jeg ikke tid til. Jeg må skrive oppgaver, se Extreme Makeover Home Edition og Home and Away.

Må forresten legge til at jeg har aldri fått så mange kommentarer før som jeg gjorde på forrige innlegg. Hele 16 stk (to av dem hadde jeg skrevet haehaheeha).

Hade.


Följ min blogg med bloggkoll

16 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har óg masse lekseshiett, men jeg gidder ikke azz. radikal som jeg er

Anonym sa...

Hørtes ut som en flott middag, Kristin! Hehe :)

Lykke til med oppgavene! :]

Anonym sa...

Extreme Makeover Home Edition å Home and Away??

Fytti...

Karen sa...

Såh utrolig kul header, og kjempetøffe bilder av konserten lenger nede her :)
Når det er fortalt: Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min.. Er alltid kjekt når nye folk stikker innom, og spesielt når de fører meg til en så spennende blogg som denne :)
Jeg kommer tilbake - enn så lenge, ha en fin en :)

MaleneB sa...

potet er potet:) morsomt å være flink til å redigere bilder da! misunner deg!

Anonym sa...

(Atte du Kristin, jeg har rablet ned noen ord om deg på hjemmesida mi jeg.. :]..)

Ingrid :) sa...

Du er flink Kristin, uansett... Neste gang du ska ta fatt i matlaginga, syns eg du ska prøv dg på lutfesken, hahahaha;)

Henrikke sa...

Flinken.Hørtes ut som god mat.
Når jeg ikke kommer meg på skolen når jeg ikke skal er det veeeldig vanskelig å komme ordentlig i gang.Er så mye annet fristende..

Anonym sa...

Hi, im back! vanskelig å holde seg vekke fra blogg-verdenen.

Så utrulig fin du e blitt på håret - elsker fargen og misunner deg dine blonde lokker.. eg har blitt brunette og misstrives noke så grenseløst!

oh. bra middag du lagde , ørretfilet e kjempegodt.

Anonym sa...

Hi, im back! vanskelig å holde seg vekke fra blogg-verdenen.

Så utrulig fin du e blitt på håret - elsker fargen og misunner deg dine blonde lokker.. eg har blitt brunette og misstrives noke så grenseløst!

oh. bra middag du lagde , ørretfilet e kjempegodt.

Anonym sa...

Hei. Ville bare si at jeg likte bloggen din godt, og at du var veldig pen :D Skjønner problemet med matlaging.. Jeg har det samme selv, spesielt fordi jeg kun lager mat til meg og da gidder jeg som oftest ikke å stresse..

KamillaK sa...

Håper du fikk litt godt ut av helgen til tross for mye skolearbeid.

Mia sa...

lekser er ikke gøy... jobb lørdag og lekser søndag, hva slags liv er det?
Fin blogg :)

Anonym sa...

Oh, knallrødt? det høres litt spes.ut..hehe.. du e jo dritfin på håret no då. godt å vite at du fikk det tilbake til så fin farge igjen då. det tar vel bare litt tid..

Anonym sa...

update snart?;)

Renate sa...

Utrolig kul header! =D