mandag 13. oktober 2008

Spa

I dag har jeg og Torgeir vært på Solsiden Spa. Jeg fikk nemlig et gavekort fra Torgeir til bursdagen min, og i dag brukte jeg det. En time spa-opphold, en time kroppsmassasje. Først var vi i et sånt steam-rom, der vi ble klissblaute av damp. Så var vi i en infrarød badstue (eller no' sånt), der vi ble klissblaute av svette. Dama spurte meg om jeg var gravid, hihi. Ikke fordi jeg så gravid ut, FOR ALL DEL, men av sikkerhetsgrunner. Til slutt var det boblebad. Under oppholdet fikk vi frukt og sitronvann. Det var DEILIG.

Så var det kroppsmassasje. Egentlig skulle begge bli massert av damer, men så viste det seg at jeg skulle bli massert av en mann, som attpåtil snakka lite norsk. Men det gjorde ikke noe, det var så godt! Det var en periode der jeg virkelig måtte knipe igjen munnen hardt for ikke å le, han masserte nemlig føttene mine... Jeg er kilen. Veldig kilen.

Det var ikke akkurat en billig affære, dette, så det kommer nok ikke til å skje ofte. Men noe må man da unne seg, og det var absolutt verdt det.

Nå skal jeg fjerne den ordsaken som må tastes inn for å kommentere, kanskje det blir litt flere kommentarer da? Hihi.

13 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er jævlig kilen, så det hadde jeg ikke overlevd, ahaea.

Marie rocks my socks sa...

steike, det hørtest utrulig deilig ut!
Perfekt om høsten når alt er litt for tungt og slitsomt!

Anonym sa...

messonjli:) men unne deg d!
klem Ingj

Anonym sa...

Spa? Fy åsså, eg å vilj på spa!!

Christine Tallulah sa...

åååå, jeg vil også på spa. har aldri vært det, men alltid villet. ta meg med neste gang?:)

Anonym sa...

omgggg jeg er misunnelig. jeg har alltid villet dra på spa, pluss at jeg er konstant stiv i alle muskler omtrent så en massasje er fristende til enhver tid.

Kristin Vicious sa...

Julie Aida: Ja altså, jeg holdt på å dø når han masserte føttene mine, hihi. I tillegg begynte det å klø noe veldig på nesa.

Marie: Indeed :)

Inga: Takk! Skoilla forri ilag vettu, perfekt fer ein jentegjeng.

Karen: Spa OG Kaizers!

Christine: Alle burde prøve det! Tror det blir lenge til neste gang for min del though, hehe.

Vutarie: Men da er det sikkert lurt med en sånn kroppsmassasje, Torgeir fikk løst opp alle muskelknutene og det hjalp virkelig :)

Anonym sa...

Kristin, no e du snart på tynn is....

Anonym sa...

Som jeg sa på feisærn (høhø), høres herlig ut! :]

Anonym sa...

Hellu:) Tenkte jeg bare skulle si at jeg akkurat har tittet litt på bloggen din, og at jeg likte det jeg så! Så jeg la deg til på bloglovin:) Keep up the good work!

Mammabenti sa...

Vil også på spa:D dere hadde det sikkert kjempe bra:D

Anonym sa...

Nå er jeg alt for missunnelig, det er virkelig alt jeg hadde trengt nå, spa! <3
Jeg vil og.
Menn er forresten ofte bedre enn kvinner til å massere, de er mer hardhendte og det er da du virkelig når de dyptgående musklene;)

Kristin Vicious sa...

Karen: Hihihi... I kveill! :D

Trude: Indeedy!

Lady Netta: Næh, så koselig!

Benti: Som jeg har sagt en god del ganger før; oh yeah :)

Maren: Ja det er sant, han masserte meg ikke så hardt da. Men det var godt likevel!