fredag 19. desember 2008

Førjulskos

I kveld har jeg og mamma kost oss med gløgg, melkesjokoladekuler og Hjemme Alene. We r ze X-MAS hihi. I tillegg har jeg begynt å strikke genser til Torgeir, en islandsgenser. Ser omtrent ut sånn som den på linken (fyren i midten). I fjor strikka jeg tøfler og ullsokker til ham. Strikking er noe av det koseligste jeg vet, men siden jeg er dritdårlig til å rette opp feil og sånt, så strikker jeg egentlig bare når jeg er på Kolvereid. Høh. Men altså, jeg skal faktisk strikke en veldig stor genser. Til Torgeir, som er en stor gutt. Er jeg ikke flink? Ja?

Vi var hos Inga og drakk julete. Torgeir synes jeg ser ut som et påskeegg
i den cardiganen (som forøvrig er fra årets H&M-designerkolleksjon).

Kooos!

6 kommentarer:

Anonym sa...

å så kos!! eg og vil ha gløgg!endå ikkje drukket det i år. gleder meg sånn til å komme heim til mamma og bli bortskjemt litt :D

fin cardigan!elsker polkadots.

svar: ja, det e meg med lugg :D klipte den i går. eg e litt impulsiv. angrer no.hehe.

Anonym sa...

Aw, koselig da! =)

Jeg likte også cardiganen din, den var finfin :]

Sindre sa...

Så kos Kristin!
No e jo æ å heim da - kommer nok en tur før 24.

Anonym sa...

Koseleg at alle samles og feirer jul, vi og har vært alle søskena med familier. kjempekos. fikk du masse fint i går då?:)

Vikkebekke sa...

Synes headerbildet ditt var heftig kult! Skulle ønske jeg kunne strikke også, det virker så koselig og man kan lage så mye fint! Til jul vil jeg heller ha noe fint som er strikket, enn noe annet totalt ubrukelig =)Julen er så kooos! Strikker du på bestilling ?

Ane sa...

Headeren din er sykt kul!