lørdag 6. desember 2008

Three down, one to go

Nå tar jeg et lite pust i bakken før siste eksamen på mandag. Eksamen sist mandag gikk bra, eksamen i drama og lyrikk i går gikk dårligere, og i dag, på exfac-eksamen, gikk det dritdårlig. I tillegg var det noe rot med listene i dag, så jeg sto ikke på lista for de som skulle ta eksamen. Jeg sto på lista for de som ikke hadde fått oppgaven vi leverte tidligere år godkjent. That's right. Jeg ble ganske sjokkert, det sto nemlig at oppgaven min var "Absolutt godkjent" da jeg fikk den tilbake tidligere i høst. Dumme folk som tuller med så viktige ting! Heldigvis var jeg ikke alene om å oppleve dette. Håper at de som vurderer eksamensbesvarelsene våre godkjenner min. Hvis ikke blir jeg straffa for noe jeg ikke har "gjort".

Jeg har blitt tagga. Dette går det ut på:
1. du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. lag en liste med 6 (u)interessante ting om deg.
3. tagg 5 andre blogger, og la dem få vite det ved å kommentere på deres blogg.


1. Helle

2.
- Jeg har en teit uvane. Jeg plukker og pjusker på øyebrynene mine så de blir bustete og stygge. Dette skjer som oftest når jeg er konsentrert, frustrert eller stressa.
- Jeg har fått behandling hos homeopat to ganger, og det funka (sånn naturmedisin og sånt).
- Jeg HATER lyden av folk som spiser. Den ekle tyggelyden.
- Jeg skriver dagbok every now and then.
- Jeg liker 'Outta My Head' av Ashlee Simpson.
- Jeg begynner å gråte når jeg ser Extreme Makeover Home Edition.

3. Gidder ikke å tagge noen. Jeg er så rebelsk.

Nå skal jeg bare gjøre koselige ting. To hell with språkferdighet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeg hater også lyden av folk som spiser! omg, det er noe av det verste jeg vet om. (og jeg liker pieces of me av ashlee simpson, hehh)

Camilla Didriksen sa...

Artig å lese :D

Anonym sa...

Ka du har på mandag då? eg har tentamen mandag,tirsdag og onsdag.gruer meg kjempemasse.. teori en dag og to dager praksis.
blir lesing på deg og i helga då eller? det e kjipt..
men snart e det juul.. :)

hehe, hater lyden av folk som spiser? smatting meiner du? det e irriterende.. eg hater generelt at folk lager lyd:D folk som puster tungt, folk som kommer med små stønn når dei gjør ting, folk som smatter, folk som kremter heile tida eller hoster uten at dei egentlig trenger å hoste osv.. eg e utrulig irritabel.

Takk for kjempehyggelig kommentar.no blei eg glad:)

Anonym sa...

Kristin, eg digge headern din! Dein e råkul! Lykke t på eksamenan! Kanskje vi sjåast heim i jula! :)

Anonym sa...

Kristin, eg digge headern din! Dein e råkul! Lykke t på eksamenan! Kanskje vi sjåast heim i jula! :)

Anonym sa...

I dag kjøpt æ julgava te dæ, Kristin! Hihi =) Ha vørri i Namsos i dag shu ;)

Anonym sa...

Jeg misliker sterkt når folk raper jeg, haha.

En måned med ferie ja? Blir vel sikkert herlig med så lang ferie, kan jeg tenke meg! :)