mandag 15. desember 2008

JUL!

Eksamenstida er så gæli over! Hadde som sagt siste eksamen den 8. desember, men ble på en måte ikke ferdig da likevel. Det ble nemlig enda mer kluss med exfac-eksamenen min, og måtte styre med å få ordna opp i det særdeles unødvendige rotet én mann hadde forårsaket. Uten å gå noe nærmere inn på den saken.

Etter å ha shoppet julegaver som en gal på tirsdag og onsdag, dro jeg hjem til Kolvereid på torsdag. Jeg satt på bussen og hørte på Driving Home for Christmas og så på stjernehimmelen, og noen renska en klementin så det lukta skikkelig jul. Dét var deilig det. De siste dagene har jeg ikke gjort annet enn å surre rundt og har ikke gjort noe fornuftig. Har vært sammen med tantebarna mine, som var veldig glade for å se meg. Og i kveld fikk jeg endelig lest ut Dracula som jeg begynte med i slutten av september. Fin bok.

I dag baka vi pepperkaker og hørte på Vårres Jul (Hans Rotmo). Fikk tatt noen bilder under seansen. Jeg tenkte å fikse litt på dem i Photoshop, men jeg har glemt ALT jeg har lært. Fant ikke anti-røde-øyne-knappen en gang.

Ulrik (nevø), Børge (svoger), Malin (niese), mamma. Sjekk
gapet til Ulrik.

Det ble spist mer enn det ble baka av disse to, for å si det sånn.

Søstrene Sisters. Store jenter, små kjevler. Har forresten planer om å
få tatt etterveksten i nærmeste framtid, bare så det er sagt.

Julestemning!

Resultatet. Presterte å ta bildet med ferdigpepperkakeboksen i bakgrunnen.

Jeg er et juledyr.
Sånn ellers så er jeg litt (veldig) nysgjerrig på hvem det er som egentlig leser bloggen min. Hadde vært veldig, veldig koselig med en kommentar om hvem dere er! Hvis jeg ikke får noen kommentarer nå blir det veldig flaut. Eheh >.<

Hade.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Eg les no da :) hehe

Anonym sa...

Æ les bloggen din ferr at du postan på facebook, å da betyr d som regel at d e nytt innlegg :p

Din Torgeir

(gonatt)

Anonym sa...

Leser jeg :):)

Anonym sa...

eg e å innjom :).. fekk melljing fra SjæfSjæfen idag, å eg ska jobb 21,22 å 23 desember.. åfte maange maange tima! håpa vi får jobb my ilag :)

Håpa d årdna seg me æksamen!

Kathrine

Anonym sa...

Eg følger med på bloggen din =)

Koselig post med pepperkakebaking, fikk litt julestemning av bilda dine=) no gleder eg meg til å dra heim til vestlandet.. 6 dager to go.

Anonym sa...

du er heldig som har ferieeeee! jeg må lide frem til onsdag, jeg. snufs. jeg leser forresten bloggen din, som du sikkert forstod :) hihi.

Kristin Vicious sa...

Ingrid og Torgeir: Dåkk MÅ læssa bloggen min dåkk :).

Kathrine: Eg og! Trur eg ska jobb dæm dagan eg og, så det bli nok litt jobbings ilag :). Og ja, eksamensstyret ordna seg, hehe.

Regine: 6 dager er ikke mye!

Skypus: Jeg fortjener å ha ferie så tidlig, siden jeg måtte lide meg gjennom 4 eksamener på 8 dager, bare sånn for å si det igjen. Hihi. Det er ikke sååå lenge til onsdag, da :)

Anonym sa...

takk!

awww thanks yooouuss :DDD

Anonym sa...

Tusen takk for link :) Koselig å høre at du liker bloggen min!
Og ikke minst ser denne pepperkakelagingen koselig ut, gleder meg til neste helg når jeg skal gjøre det samme. Namnam.

Anonym sa...

Hehe, eg hadda jo koinja dretti i ka du sei. :p men eg får no me meg d mæste om dg læll om eg les her eiller itj. :)

Anonym sa...

Så koselig! Søte bilder =)
Selv har jeg planer om å dekorere et pepperkakehus i løpet av de nærmeste dagene..

Anonym sa...

Jeg leser. :]

Anonym sa...

ja, bodyshop e ein bra butikk :))

har du hatt ein fin dag?

Sindre sa...

Æ les no vettu, kjære - må følge med på hverandre!!

Har siste eksamen i morra æ - så kommer jeg hjem på torsdag! Snakkes vel nærmere da!

Anonym sa...

Første gangen jeg er innom, men er nok ikke siste..
Stilig header!

Anonym sa...

wow,flink du e å bake då!! :)
ja,marit larsen e alt for søt.. hehe.blir nesten sjalu.

håper du får ein kjempefin dag!!

Anonym sa...

KRISTIN! Eg les åsså bloggen dinj!!!!