mandag 28. september 2009

I'll keep my eyes patiently focused on you

I'm Lost Without You - blink-182


Jeg hadde en FANTASTISK drøm her om dagen, eh, natta. blink-182 spilte på Kolvereid av alle ting, og konserten tok virkelig av selv om det bare var meg og noen få andre som var der og hylte og spratt. Mark Hoppus, altså bassisten, la merke til meg og hoppet ned av scenen for å prate litt med meg etterpå, og jeg la selvsagt ut om hvor stor fan jeg var og sånne ting. Gråtende, riktignok. Det endte opp med at jeg fikk nummeret hans for å ta kontakt med dem senere. Dere kan tenke dere hvor skuffa jeg var da jeg innså at det hele var en drøm... Oh lord.

Åhr, BEST!

Sånn ellers så har den siste uka vært litt småtøff. Pappa ble hjerteoperert i dag (slapp av, vanlig operasjon, legene kan sakene sine), noe som egentlig skulle skje sist torsdag. Utsettelsen ble en liten påkjenning for oss i familien, så jeg har nok vært litt fjern de siste dagene. Nå er det overstått, og alt er fint. Så vet dere dét.

På fredag dro jeg hjem til Kolvereid sammen med mamma. Bussturen nordover var et helvete. Da vi hadde kjørt et stykke kom en gammel kjenning på bussen med kjæresten sin. Jeg har alltid vært sur på den fyren - for en drittsekk. De satte seg rett foran meg, lente seteryggene helt bak, og fniste, fjaset, og stakk tungene så langt det gikk ned i halsen på hverandre. Og ja - de visste at jeg ble meget irritert. Det verste av alt - de er FORLOVET. De er 15-16 år eller noe. Noe så... så... TEIT. Jeg gir dem et halvt år. Føsj.

Jeg vet jo at dere ikke kan få nok av det fine ansiktet mitt, så her er et bilde av meg og kjære Ingrid. Har stjælt bildet fra facebook'en til Chavanee hihihi. Og ja, etterveksten har jeg tatt. Var hos frisøren forrige tirsdag for tenk!

<3

I natt skal jeg drømme om når blink-182 spiller på Roskilde neste sommer, jeg skal se dem sammen med fine Christine. Men før det skal jeg lese litt sosiologi. Gnite cupcakes.

(Håper virkelig at folk skjønner at jeg skriver "cupcakes" o.l. bare for tull. Det er nemlig noe av det teiteste jeg leser)

4 kommentarer:

Monica Christine sa...

Haha, ja, jeg kan tenke meg du ble skuffet da du våknet. Det er jo så virkelig, liksom, man tror jo at det har skjedd! Jeg drømmer bare skikkelig rare drømmer uten noen mening, det er litt teit. Jeg vil ha koselige, fine drømmer. Hehe.

Glad for å høre at det gikk bra med pappan din, og kan skjønne at det var en påkjenning for både deg og resten av familien. Aldri gøy når noe sånt skal skje. Men det gikk bra, og det er det som er viktig! Fint bilde av deg, foresten :)

Ingrid L sa...

Kæm va fyrn?? Eg klard itj å kobbel..

Marianne sa...

Haha den fantastiske drømmen din ja! :D

Kristin Vicious sa...

Monica Christine: Jeg drømmer alltid rare drømmer uten mening jeg. Blir jo helt tullete av det :p
Ja, det er absolutt det viktigste. Takk :)