mandag 14. september 2009

tattislattis

Skinny Love - Bon Iver


Jeg trenger hjelp. Jeg skal jo tatovere meg om (forhåpentligvis) ikke så altfor lenge, bare broren min får ræva opp av tv-stolen og får ordnet en time til meg. Jeg skal tatovere Simba fra Løvenes Konge (så det SJØ), men er litt usikker på "hvilken" Simba jeg skal velge. Enten Simba-Simba eller den som er tegnet på treet til Rafiki.



Synspunkt mottas med stor takk. Og JA - jeg skal ha én av dem.

Siden jeg er inne på dette med tatoveringer, så kan jeg jo spørre om litt mer hjelp. Jeg har lenge tenkt på å ta en blomstertatovering mellom skulderbladene, men jeg trenger virkelig forslag på hvordan den skal se ut. Ei stund tenkte jeg på å tatovere ei "blomstergruppe", men nå heller jeg litt imot å bare ta én blomst - en rose eller noe. Dette er jo ikke akkurat noe man skal ta lett på, og derfor ber jeg om at mine o så mange lesere kommer med forslag, gjerne med bilde. Jeg blir rett og slett litt småsint om ingen gidder å si noe.

Okei, nok tatoveringspjatt. I dag gjorde jeg noe veldig fint. I Trondheim så får folk som har havnet litt utenfor mulighet til å selge et blad som heter Sorgenfri, der litt av inntekten går til dem selv. Jeg får alltid vondt i meg når jeg går forbi uten å kjøpe noe. I dag så jeg en mann med en hund utenfor Platekompaniet som solgte blad, og etter litt blodslit (minibanker vil for farsken ikke ta kortet mitt sånn plutselig!) fikk jeg kjøpt et eksemplar. Mannen ble kjempeglad, og jeg ble som vanlig veldig rørt. AWWW!

Btw: jeg skal se Aqua. Jealous, anyone?

15 kommentarer:

skypus sa...

jeg stemmer for simbaen som rafiki tegner på treet :D oooog, blomstertatoveringen har jeg ingen forslag til, dessverre. vet bare om ei som tok en rose mellom skulderbladene for litt siden, og den var visstnok veldig kul med både røde og lilla blader.

Linnéa sa...

den nederste var seriøst dritkul!

Mor sa...

Foreslår heller en tatoo av Wapi, han er jo kulest!

Kristin Vicious sa...

Det blir nok Rafiki-tegninga, ja. Egner seg i grunn bedre som tatovering enn den andre, heh.

Wapi får bli den femte tatoveringa mi da, sjø ;)

Unknown sa...

Enig med dem over, synes du skal ta rafikitegninga, men det virker det som du har bestemt deg for allerede, så... Hehe :)

Sindre sa...

Bah, og æ som skulle sia vanlige simba. Men den andre er kanske mer tattis-vennlig! Stå på, vi må treffes snart!

hedda sa...

har sikkert sagt det før, men GUD så kul headern din er!

skypus sa...

var du på samme buss som meg i går? gikk litt over to fra skolen? fordiii jeg tror jeg gikk av like bak deg, men turte ikke løpe frem og si hei i tilfelle det ikke var deg :p

Kristin Vicious sa...

Elisabeth: Jepp, har nok bestemt meg :)

Sindre: Hihi, nedstemt! Det va denj eg tenkt på først, da. Kom og besøk meg på Lade! :D

Hedda: Takk!

Cecilie: Du, det er godt mulig altså, for jeg tror jeg sto og stirra inn i bakhodet ditt hele veien. Men jeg visste ikke om det var deg, så jeg turte liksom ikke å gå fram for å stirre inn i fjeset :p

skypus sa...

haha, neste gang jeg ser noen jeg TROR er deg skal jeg søren meg gå bort og se om det faktisk er deg :p

line aurora sa...

den rafiki tegner på treet! så helt sykt bra tatovering det kommer til å bli. så klart må du ha den. hvorfor rakk ikke jeg å tenke den tanken før deg? :(

haha, beklager for i går. jeg husker ikke NOE av det jeg sa og det er så utrolig flaut! men det var veldig gøy å møte deg, det husker jeg, og så tenkte jeg at "hæ så rart at hu e i trondheim, at hu e akkurat her, no". det bare stemte liksom ikke helt i hodet mitt :D men koskos.

Kristin Vicious sa...

Cecilie: Okei, jeg skal gjøre det samme! :p

Line Aurora: I know, gleder meg som en unge til å ta den!

Det var da så koselig! Du sa ikke noe rart altså, du var bare søt og fnisete. Egentlig turte jeg ikke å gå bort, sjø, men så gjorde jeg det likevel :)

i s e l i n sa...

Jeg ville tatt den nederste, uten tvil :) :)

Anonym sa...

Synes du burde ta den Simbaen som er fra treet til Rafiki, og så synes jeg at du kanskje skal tatovere en slags orkidé mellom skulderbladene. Alle andre tatoverer jo roser etc, så en orkidé eller noe lignende hadde jo vært litt unikt og kult ;)

Kjersti sa...

rafiki! :D