onsdag 2. september 2009

some some some I some I murder, some I some I let go

Paper Planes - M.I.A.


Like før sommerferien slutta så gikk jeg på badevekta for første gang på lenge. Jeg frika ut da jeg så at jeg hadde lagt på meg en god del feriekilo, og bestemte meg for å ikke spise godteri og andre dumme saker right away. Det fine er at jeg ikke må tvinge meg selv til å ikke spise godteri - jeg tenker rett og slett ikke på å kjøpe det. Nå ser jeg tydelig at kjærlighetshåndtakene mine ikke er så, eh, schvære lenger, og jeg er overlykkelig. I tillegg har jeg begynt å trene igjen, og i går trente jeg kondis i én time. Følte bare for å dele det med mine o-så-mange-lesere. Og ja, jeg vet at man ikke skal bry seg om sånt blablabla, men jeg gjør faktisk det. Sjø.

Fadderuka er endelig over, og jeg har kommet ordentlig i gang med studiene. Jeg har jævlig mye mer å gjøre i år enn i fjor, for å sirre sånn! Jeg liker det, endelig gjør jeg noe som føles fornuftig, og jeg tror absolutt at jeg har valgt rett studium. Det at faddergruppa fortsatt holder sammen selv om vi nå må "klare oss selv" er alldeles utmerket. ilu guys <3<3

Fra en fest i fadderuka, litt sånn utpå kvelden. Hyppig kaffedrikking er forresten ikke bra for tennene ZOMG.

Var på innflyttingsfest på lørdag. Marie, meg og Ellen Marie (som ikke er samboer'n min lenger!)


Og dere - jeg skal visst til Gran Canaria. Jeg skal visst bo på femstjerners hotell. SUCK ON THAT!

3 kommentarer:

skypus sa...

uff, jeg må også begynne å trene snart. flytte-for-seg-selv-kiloene titter innom titt og ofte, og de går visst ikke før jeg tvinger de ut døra. BAAH. det er dårlig gjort, i og med at jeg har spist mindre godteri og drit etter at jeg flyttet ut, eh. jeg så deg forresten enda en gang i dag! du fikk nedover munkegata, mens jeg ventet på bussen på andre siden, hihi.

skypus sa...

ps: jeg fortsetter på en måte med bachloren min, men i år er det ingen filmfag. har ex. phil, litteraturvitenskap som støttefag og helsepsykologi som perspektivemne :)

Mor sa...

Mm, det skal du!
http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Spania/GranCanaria/PuertodeMogn/Accomodations/Pages/CordialMoganPlaya.aspx

evt

http://www.cordialcanarias.com/en/cordial_mogan_playa_fotos.html

evt

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g664857-d559667-Reviews-Cordial_Mogan_Playa-Puerto_de_Mogan_Grand_Canary_Canary_Islands.html