mandag 19. oktober 2009

I'm on my way to believing

The Only Exception - Paramore


Min kjære Ulrich har bursdag i dag! Han blir hele 22 år. Jeg er glad i'n, jeg :)


I dag har jeg vært på litt shopping, gitt. Har riktignok bare kjøpt "fornuftige" ting, så da er det lov. Jeg skjemmes litt over hvor lenge jeg har hatt den gamle hårbørsten min, så i dag kjøpte jeg en ny. DÆVEN, for ei hårbørste! My new favourite hairbrush, lizm!


Også kjøpte jeg ansiktskrem for veldig tørr hud. Den lukter tannlege, true story.


OG, jeg kjøpte strikkepinner og garn! Nå er jeg voksen, altså. Strikkepinner til 119 kroner. Nå skal jeg strikke skjerf!


Dette blir tydeligvis et bildeinnlegg, så da slenger jeg med et par bilder fra lørdagen for ei uke siden. Da var jeg på vors med Lisa, Guro, Hilde og Harry-Johan. Superfint bilde, det får'n si.



Og dere - neste uke skal jeg tatoveres! JAAA!

8 kommentarer:

Linnéa sa...

hvilken tattiz blir det?

Og du, når du først drar på body shop og kan velge mellom alle de nydelige luktene, og så velger du DEN? Shame on you!

Hilde sa...

Strikk et skjerf til meg også da! :D
Åå er det sånn kul superbra hårbørste? Det vil jeg også ha! Bortsett fra at jeg ikke børster håret.

Kristin Vicious sa...

Linnéa: Simba (den Rafiki-tegninga) nederst på leggen, og 182 i nakken. To tatoveringer på samme dag, I'm badass.
Jo, men jeg har så tørr hud i ansiktet på vinteren, derfor måtte jeg velge kvalitet framfor god lukt. Og body butter'n lukter godt, så da går det greit :)

Potet: Det skal du ikke se heeelt bort ifra at jeg gjør!
Den funker for meg iaf :)

Jona sa...

Oi! Tattovering! Det har jeg også lyst på, men jeg har faktisk ikke turt det enda :o

Gudrun Jona sa...

Oi! Tattovering! Det har jeg også lyst på, men jeg har faktisk ikke turt det enda :o

Kristin Vicious sa...

Gudrun: Det er jo litt skummelt når man tenker på at den skal være der hele livet, men er man sikker så er det greit :)

line aurora sa...

er hårbørsten god? jeg må også ha ny hårbørste. tror min er fem år gammel. sikkert mange røde hår fra da jeg var 18 som koser seg rundt taggene på den :( oi nå fikk jeg faktisk skikkelig lyst på ny hårbørste.

gratulerer med dagen som var, kristinsin! (synes jeg var litt morsom nå, tssj, du husker da alle var blabla sin?)

og åh, jeg gleder meg sånn til å se simba! faen så kjipt at det ikke var jeg som kom på den geniale ideen.

Kristin Vicious sa...

Line: Den er GOD! Jeg skal kaste min gamle snart. Det er litt tungt, har nok hatt den litt lengre enn fem år, for å sirre sånn. Hihi.

Takk, sier'n!

Gleder meg til å se Simba jeg også :)