søndag 18. oktober 2009

you can have your cake and eat it too

Lay Lady Lay - Magnet


FYTTI! "Up" er en utrolig bra film. Så den på kino sammen med Harry-Johan i kveld. Det er UMULIG å ikke gråte en liten skvett, helt sant. Allerede på begynnelsen av filmen kjente jeg at trynet ble glovarmt av at jeg prøvde å holde tårene tilbake. Litt lol egentlig. Jeg håper for deres del at dere har sett den filmen, eller at dere tenker å se den. Disney/Pixar 4everrrr <333

Og ja, vi så den i 3D.


De siste dagene har jeg blant annet trent pretty damn hardt. Det kjennes, i går følte jeg meg som ei gammel dame. PAIN å sette seg ned på do, hva skjer med at doen er så helsikes lav? Pain å komme seg opp fra do også, for den saks skyld. Heh okei, nuff said. Knebøy ftw. Kan vel forresten nevne at jeg var på tredemølla i en hel time her om dagen. Woop woop lissom!

På fredag var jeg på vinkveld hos Tonje, sammen med Maria, Marianne, Jannicke og Ida. Da drakk jeg rødvin av et glass som var større enn hodet mitt...


... og jeg lekte moteblogger. Pose pose!

Det var selvsagt ikke bare jeg som var pen nok til å bli tatt bilde av der. I present to you: Tonje, Jannicke, Marianne, Maria og Ida. Fine jenter fo sho!






Og i går var jeg på spillkveld hos Ellen Marie og Ståle. Vi spilte Alias, og jeg var selvfølgelig på vinnerlaget. Jeg har hatt ei koselig helg, med andre ord!

Og dere, jeg blir muligens skribent i GRUS, som er et gratismagasin. Man får tak i det på Carlings og Urban og sånt. Her kan man lese noen tidligere utgaver. Journalisterfaring, yay!

Hejdååeh.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har ikke hørt om den filmen engang, men hvis den er bra burde jeg kanskje se om den går her i nærheten. Har tenkt til å gå og se Knerten da, for å mimre litt :p

skypus sa...

up er helt fantastiiiisk :D love it! (elsker for så vidt alle disney- og pixarfilmer, hihi.

Trude K sa...

Jeg har heller ikke hørt om den filmen, Kristin! Hehe! :-) Men det høres ut som du har hatt ei fin helg da :)

Kristin Vicious sa...

OMG, dere MÅ se den filmen! :D