mandag 26. oktober 2009

Nå må jeg virkelig holde øret mitt rent!

Cut Here - The Cure


Se hva jeg har gjort! Jeg dro innom frisøren i ett-tida i dag, og ti minutter senere kom jeg ut med en brand new sidecut. Luv it. Ikke bry dere om at jeg ser retarded ut i ansiktet - fokus på håret!


Sånn ellers så var jeg på Aqua-konsert sist torsdag. Oh, the memories. Og på lørdag var jeg på Gåte-konsert. Jeg kan med hånda på hjertet si at den konserten er på min topp 5-liste.

Men ja! Hva synes dere om sidecuten? Hmmm? :):):)

15 kommentarer:

Marianne sa...

Det var kult på deg ;D
Synes du e tøff som tørr!

June sa...

Svar: Takktakk :D Og ja, herregud, konserten var AMAZING!

Elisabeth sa...

det ble utrolig stilig på deg Kristin :D tøft!

michelle sa...

fint!

Valerie sa...

Tøft! ;) Ikke mange som tør å gå slik nei

Monica Christine sa...

Så tøft av deg, jeg synes det ble vellykket. Du passet det!

Linnéa sa...

det var faktisk dritkult!

Anonym sa...

Virker som om sidecut har vlitt veldig populært. Jeg synes ikke at alle kler det, man må være rett person liksom. Og det er du, ser veldig bra ut på deg!

Eve of Arden sa...

fab, som Alice D.

HILDEM sa...

Herregud, så fantastisk kult! Skulle ønske jeg turte gjøre noe sånt.

JULIE AIDA sa...

takk!

Ella sa...

Kanon, den var supertøff! Du kledde den!! Hurra for deg som turte!:D

Hippie, hippie - milkshake sa...

kult:!!!og så bra at du fikk tak i lakken

Nøve sa...

Likte håret! Du er heldig som kler det.

Kristin Vicious sa...

Thank yooou :)