mandag 16. november 2009

it's so beautiful

Tea With Cinnamon - Katzenjammer


På lørdag var jeg på Katzenjammer-konsert. Siden jeg ikke hadde spist noe særlig og at det gikk litt fort i svingene på vorset, så ble jeg i overkant beruset, men konserten var superduper likevel. Og dere - jeg møtte jentene etterpå! Jeg dummet meg sikkert ut, men det gjør ikke noe. Jeg har nemlig bilder.

Hun her er seriøst den søteste jenta som finnes.

Også koooser man litt da vettu.


Ida og Karen fikk møte dem, de også.

I dag har jeg satt meg et mål om å nå 2000 ord på hjemmeeksamenen min, og jeg får ikke lov til å legge meg før målet er nådd. Nå er jeg oppe i... 379 ord. Var det noen som sa våkenatt? Jeg har kaffe, I can take it. Jeg prøver å snu alt dette til noe positivt - i stedet for å se på oppgaven som et stort ork, så skal jeg prøve å kose meg med den i stedet. Det er jo faktisk veldig interessant og aktuelt det jeg skriver om. Jeg er selv fra et tettsted (jeg velger å si tettsted, selv om Kolvereid faktisk har bystatus) og har flyttet til "storbyen", så jeg har liksom litt sånn derre innsaid infårmeisjen. OG jeg har mandariner og knallgrønne epler! Jeg skal nok klare å kose meg...

Og en annen ting: jeg har blitt singel. Noen ganger går følelsene over til å bli mer vennskapelige enn romantiske, og det var det som skjedde i dette tilfellet. Da vet dere det også.

Nu skal jeg skrive, sneiks.

1 kommentar:

Unknown sa...

du er flink, sushipremie når du er ferdig :)

Åh, jeg ville egentlig bort til katzenjammer jeg og, men det ble ikke noe av - MEN! Jeg så hun med den røde kjolen og hunduikkeharbildeav på Hyblene etterpå! Fantastisk konsert!