torsdag 26. november 2009

she lives in a fairy tale somewhere too far for us to find

Brick By Boring Brick - Paramore


Hjemmeeksamen er herved levert. Vel, jeg leverte den faktisk for tre dager siden, tror jeg. Nå er det "bare" å lese til eksamen i Innføring i sosiologi (skal vel egentlig komme meg gjennom sju bøker... hehe. he...) som jeg skal ha neste torsdag. Etter det har jeg ni dager på meg til å lese til exphil-eksamen, men exphil er bare lol, så den skal jeg bare stå på lissom. Så vet dere dét!

FU exphiiil!!11!

I dag var jeg på julegaveshopping med min kjære storesøster Hanne. Eller, jeg var ikke på julegaveshopping, jeg kjøpte bare to julegaver. De fleste tingene jeg kjøpte var til meg selv... Og jeg som ikke har penger. Faen. Jeg kjøpte blant annet denne strømpebuksa. Den er rød og den glitrer. Og JA, jeg bruker medium. I tilfelle dere ikke skjønte det, liksom.


Og se! En dritkul clutch-sak! MED HEMPE! Jeg har en lei tendens til å legge fra meg ting når jeg ikke er i fullstendig oppegående tilstand, og da er det fint med en hempe for å ha rundt håndleddet. Vedder på at dere ikke vet hvor jeg kjøpte denne. Det liker jeg, da blir jeg jo den eneste som har denne her.


Det beste av alt... Løvenes Konge-bok. Herregud, jeg elsker den. Disse bøkene koster egentlig 159 kroner på ARK, men så var de satt ned til 59 kroner. Da kjøpte jeg denne til meg selv, også får nevøen min den samme i julegave og niesen min får Askepott. Har en liten mistanke om at det kommer til å falle i smak.


Jeg har fått adventskalender av mamma! Ja, jeg er 20 år og får adventskalender. Det skal sies at jeg ikke har fått det på mange år, men i år ville mamma lage en til meg. Naaaawww!


Det er sikkert ikke så veldig interessant å lese om hva jeg har kjøpt. Trøst dere med at det kunne vært verre, jeg kjøpte mye mer. Og når jeg er inne på dette med shopping og sånt - hvorfor er det så jævlig mange som bare eeelsker disse wedges'ene? Og da mener jeg de som ser ut som store klumper. For eksempel disse. Eller disse. Eller disse. OMFG! Please, do tell!

Nå skal jeg lese pensum, spise mandariner, drikke te og høre på julemusikk. Selv om det ikke er 1. desember helt enda, så har jeg lov til å gjøre juleting. Så det sjø :)

16 kommentarer:

Monica Christine sa...

Xphil sucks... Så glad jeg er ferdig med det. Lykke til på resten av eksamenene dine. Og fy fy, for juleting før 1 desember er ikke lov :P

skypus sa...

fy på ex. phil! :( du er heeeldig som får julekalender. jeg fikk det helt til jeg flyttet i fjor, ehe, men jeg har enda ikke vendt meg til å ikke få det lenger. buhuuu

Ingrid L sa...

Nææi, eg såg ikke på prislappen på væska korr du hadd kjøpt den. Lucky you.
Eg har litt løst å ha pepperkake- og gløgg-kveld imårrå eg. Så får du sjå om du får te en "impulstur" du og. :)

hele Helle sa...

Tusen takk for nydelig kommentar :) Den trengte jeg! Koselig med julekalender da, det vil jeg også ha... ;)

Anonym sa...

Jeg har og fått julekalender! Eller, den første gaven da. så man kan vel kalle det for julekalenderpost! :D <3 Vi har snille mammaer vi...

Benedicte sa...

masse lykke til med eksamnene!!!!=) og god helg

chavanee sa...

Så masse fine ting du har kjøpt deg! Digga strømpebuksa, rau og fin!:) Ta deg fri på lørdag og kom til Ingrid? Hadde vært gøy :)

Og ja, photobooth rocks!

Hippie, hippie - milkshake sa...

å så fin clutch!
man blir aldri fr gammel for kalender. Jeg pleier å få julestrømpe på julaften og har passert 30, he he.

Hek sa...

Så fin den clutchen var:)

JULIE AIDA sa...

jaaa, de er kjempefine!!!!!!

Hippie, hippie - milkshake sa...

Hei Kristin! Du har vunnet en limited edition Gossip sucks! bag fra bandet Gossip!
Gratulerer og takk for veldig hyggelig kommentar:)kan du sende meg din adresse på mail til celine@topp.no slik at jeg får sendt deg bagen.
Blir flere godbiter som dukker opp på bloggen i løpet av julen...så følg med på hippiehippiemilkshake.blogspot.com

Anonym sa...

I inclination not agree on it. I think polite post. Specially the appellation attracted me to be familiar with the intact story.

Anonym sa...

Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

Anonym sa...

Opulently I to but I dream the post should secure more info then it has.

Anonym sa...

Opulently I agree but I about the post should secure more info then it has.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)