torsdag 22. mai 2008

OH JOY.

Russetida er over, eksamensperioden er igang, og jeg skal omsider oppdatere bloggen igjen. Hadde norsk fagdag hovedmål i dag, følte det gikk greit. Det som ikke var like greit, var at jeg kom opp i BIOLOGI til eksamen! Jeg var, helt blodseriøst, på gråten i lange tider etterpå. Måtte skjerpe meg skikkelig for ikke å stortute foran alle sammen, og bjeffet til alle som ville vise sympati (lemen?). Ka farsken er oddsen for at akkurat jeg skulle komme opp i bio? Vi er fire stykker, og jeg er den eneste som har engelsk og samfunnskunnskap, men som likevel kom opp i bio. Jeg ville så gjerne komme opp i et av de to fagene, men NEI. Livet er urettferdig. Jeg har dog akseptert at jeg skal opp i biologi, og prøver å gjøre det beste ut av det hele. Yay for me.

Føler dette ble litt rotete og en smule sutrete, men skal komme sterkere tilbake senere. Med noe som kanskje er litt mer interessant. God natt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg var så utrolig spent jeg, da age leste opp hvem som hadde kommet opp i hvilke fag.. Jeg har troen på at skriftlig eksamen sikkert går bra. Kanskje hjelper det å krysse alt av fingre og tær for at det skal gå bra, tehe :).. Snakkes i morgen! :]

Kristin Vicious sa...

"age", haha!
Janei, det får gå som det går, tenker jeg.

Ellen Marie sa...

Som regel går det greit med deg, uansett hvor mye du sutrer!:)

Kristin Vicious sa...

Jada jada :)

Sindre sa...

Dette skal vi klare hele gjengen, sant dere!! Stå på alle sammen!