mandag 5. mai 2008

She was late for class and she knew it

Åååh, har så innmari lite lyst til å sitte inne og øve på norskprøve når det er så fint vær ute! Blir visst dårligere vær i morgen. ÅH. Gleder meg litt til russetida er over, er lei av russebuksa allerede. Har lyst til å ha på fine sommerkjoler og lette klær, ikke ei bukse som stinker død og dæven og er tilgriset av all slags væsker og skit.

Misforstå meg rett, å være russ er kjempeartig. Å kunne gjøre teite ting uten å være teit er deilig. Men å feste hardt tre dager på rad, dét er jeg ikke vant til. Helga var dritbra læll, skal ikke klage!

Er litt mismota for øyeblikket, derfor dette smådepressive innlegget. Nå må jeg tilbake til norrøn litteratur, realismen og naturalismen igjen...
Æsj.

BTW: Ingrid har ordna seg blogg! Den kan du ta en titt på HER.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg sier meg enig i absolutt alt, jeg! He he :)