fredag 27. februar 2009

but, but, it wasn't only, only

Bah, fram til nå har dagen vært, hm, irriterende. Været så fint ut da jeg sto opp, men rett før jeg skulle gå ut begynte det å storsnø. Sånn snø som gjør at man blir helt hvit og våt, vet dere. Da jeg endelig kom meg inn i forelesningssalen, slutta det selvsagt å snø. Forelesninga var forresten dritkjedelig. Da jeg hadde kommet meg av bussen her hjemme igjen, var det en gjeng med drittunger som kasta snøball etter meg. De traff ikke, men jeg hadde veldig lyst til å rope noen mindre fine ting til dem, dæven ailltså! Humøret har ikke vært på topp i dag, men det endra seg litt nå nettopp. El Caco har konsert på Samfundet den 18. april, og dit skal jeg! Kjøpte nettopp billett, wehu! :D

Tenkte jeg skulle vise fram tre plagg jeg har kjøpt i det siste. Just for the fun of it, lzm. Det er mye morsommere å skrive et blogginnlegg enn å lese om fonetikk og lingvistikk.

Stor cardigan fra Gina Tricot. Jeg tenker skinntights under, purrrr lolol.

Tunika med paljetter fra Vero Moda. Jeg bruker den som kjole, siden jeg er så kort. Fikk den forresten av mamma.

"Dongeri"kjole fra Gina Tricot.

Nå er det shoppingstopp for min del. Det eneste jeg kan tillate meg å handle av klær nå er et par lange bomullsgensere. Sånn må det bli når man har dyr husleie...
I går fikk jeg verdens søteste matboks av Ellen Marie, se!

hoops&yoyo

Føler at dette innlegget ble litt uoversiktelig og teit, men det får så være.
Snakkes, sukkerunger.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å så masse fint.
elsker dongerikjolen din, den såg bare dødskul ut. og den matboksen var jo så søt!! =)

Håper du har ein koselig fredagskveld!!

Anonym sa...

Jeg er forelsket i matboksen din!

Anonym sa...

Nusselig matboks! Liker headeren din foresten, kjempefint bilde. Du er pen! :-)

Kristin Vicious sa...

Jepp, matboksen min er supersøt! Hvem vil ikke spise matpakken sin når man har en sånn en, liksom.

Anonym sa...

SV: Aaw, takk! :-D
Torkil virker som en fyr det hadde vært veldig gøy å drikke øl med! Hihi.

Margie sa...

Har den matboksen, og elsker den! du har kul stil!