lørdag 7. februar 2009

LYKKE!!!1!

JADDA! Blink-182 gjenforenes, og skal spille inn et nytt album! Dere kan lese bittelitt om det her. Jeg kjente jeg ble skikkelig rød i ansiktet da jeg leste det, dette er STORT. Jeg vurderte å dra til England for å se dem på den aller siste turneen de hadde (da man fremdeles ikke visste at det var deres siste turné), men det gjorde jeg ikke. Hvis jeg får sjansen igjen, så skal jeg gripe den. Dærsomitj!

Meningen med dette innlegget var egentlig bare for å informere dere om noe som er veldig viktig for meg. Uinteressant for de fleste, orgasmisk for meg. I morgen eller noe skal jeg legge ut litt bilder fra helga, Inga og Shirley var nemlig på besøk. Koselig.

Sneiks.

3 kommentarer:

Sindre sa...

Gratz:=)

Anonym sa...

Skal de? Å herregud. Jeg vil bli med til England hvis du skal dit altså :P U made my day :D

Anonym sa...

Orgasmisk faktisk, heheh, storfan skjønner eg! kult band det, har ei plate av dei.. :)

gleder meg til så se bilder fra helga!