søndag 1. februar 2009

uten tittel

Nå MÅ det bli vår snart! Er så gæli lei av all isen. Helt til i natt kunne jeg skryte av å ikke ha tryna på isen en eneste gang denne vinteren. I natt tryna jeg to ganger. Da jeg kom hjem fant jeg et digert og blodig skrubbsår på kneet, i tillegg til et dusin blåmerker. Jeg har blåmerke på rumpa, hurra! Bortsett fra det, en teit episode på Nabo'n og mye unødvendig vandring, var det en fin kveld. Lisa og Eli er fine. Har selvsagt ikke noen bilder, siden jeg glemte å ta noen.

Nå sitter jeg og spiser popcorn, leser Sense and sensibility og bare slapper av. Torgeir er på en eller annen pub og ser fotballkamp, og han har lovet å stikke innom 7eleven for å kjøpe litt potetgull og en Fanta. Dagen derpå indeed. Regner med at jeg blir nødt til å se på at han spiller Resident Evil 4 på wii'en i kveld. Apropos det; natt til i går drømte jeg at jeg gikk rundt på Mega på Kolvereid og sikta på folk med et gevær, på samme måte som i Resident Evil. Jeg møtte en eller annen glamourmodell, og skjøt av henne silikonpuppene. Det hele var veldig merkelig.

Jeg ser ut som et takras, og føler meg som et også. That means, ingen nye bilder i dag. Derfor legger jeg ut et par bilder fra november da vi var på Klubben på Samfundet og dansa.

Meg, Harry-Johan og Ingrid.

Verdens morsomste bilde av Ståle og Ellen. Look at him go! Lolz.

Hejdå.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg savner leppepiercingen min :/ Får så lyst på en ny når jeg ser på bilder av deg.. Du er så fin i det. :)

Anonym sa...

resident evil 4 er gøy! hih, jeg pleier å se på kjæresten min når han spiller resident evil-spill, men nå er det litt lenge siden sist. han sitter bare og venter på 5'ern :p

Anonym sa...

sv: jeg liker billig og bra, og i det siste halvåret har det gått mye i Portuga (fra Portugal naturligvis) og Vidigal. Anbefales! :)

Ha en fin søndag :)

Anonym sa...

Så fint bilde du la ut av meg :P

Anonym sa...

helt enig, nå håper jeg at våren kommer så fort som mulig :D
men heldigvis rømmer jeg fra kulden, om 9 dager, for da drar jeg til Dubai :D

Anonym sa...

heheh,
eg og har blåmerke på rumpa!!den isen ekje så god å falle på!! ikkje så smart å gå med hæler på isen antar eg, det gjord eg.

håper du får ein fin kveld:) og at du føler deg mindre mørbanka i dag.

Kristin Vicious sa...

Reidun Beate: Takk! Du får ta på nytt da, det er jo ikke vondt ;)

Skypus: Håhå, synes det er schtøgt jeg. Men litt morsomt også. Begynner å storflire når jeg blir frika ut, haha.

Mira: Okei, da skal jeg på Polet på fredag :)

Ståleboi: Jatjsantj? :D

Pernille: Ah, det høres deilig ut! Du får sende litt varme opp hit, da.

Regine: Gikk i hæler jeg også. Og med litt alkohol i blodet så kan jo det gå storgæli :p

Anonym sa...

sv: Jeg er faktisk enig med dere :) Har et "emne" jeg driver å skriver om nå, så håper dere kommer til å like det. :)

Robert Pattinson er verdens vakreste "liksom" vampyr ;) Hehe. Har mange flere bilder som kommer til å bli lagt ut i senere innlegg, så stay tuned ;)

It's Aggy bitch! sa...

fine bilder :)!

Sindre sa...

Jaaa! Vinter kan bare pakke sammen sakene sine å dra laaangt vekk. Sindre har også hatt to møter med isen, på under en halv time:P

Blir inspirert av all denne blogginga, jeg å vil - men får det ikke til!! U go girl!