søndag 15. februar 2009

New day

Takk for fine kommentarer i forrige innlegg!

Denne uka har vært litt småtøff og veldig hektisk. Jeg har vært nødt til å få orden på en del praktiske saker, fikk blant annet signert kontrakt på ny hybel. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gråt veldig mye i begynnelsen av uka, men jeg har det mye bedre nå. Verdens beste foreldre kom til Trondheim denne helga bare for å hjelpe meg med å flytte, og jeg kan virkelig ikke slutte med å fortelle dem hvor takknemlig jeg er for det. Torgeir fikk hybel omtrent 50 meter unna den gamle leiligheta, så han hadde en litt enklere flyttesjau. Som om dét ikke var nok, så måtte jeg skrive en oppgave som skulle leveres på fredag. Jeg er sånn passe utslitt akkurat nå.

O-kå, slutt på sutringa. Nyhybelen er kjempefin! Jeg stortrives allerede, Ellen Marie og Rannveig er to fine samboere. Skal vise dere bilder når jeg har fått hybelen i orden.
Det har gått i ett med flytting denne helga. I går kveld diska Ellen Marie og Ståle opp med ost og kjeks, mens Harry-Johan hadde med rødvin. Ingrid hadde med seg det nye speilreflekskameraet sitt, så det ble tatt en god del bilder. Harry-Johan og Ståle hjalp meg med å sette opp ei hylle og en kommode. Picturezzz! (Bildene er lånt fra facebook, derfor er det litt dårlig kvalitet).

Snekring på g. Btw, kveldens outfit lolz.

Vakkert bilde av meg. Men se, jeg hamrer!

Handy-Kristin.

Jeg snekra sammen TO skuffer! Dæven :)

Jeg ser helt for jævlig ut på bildene, men jeg synes at den slitsomme uka jeg har hatt er unnskyldning nok. Skuffa ble i det minste fin. Nå er jeg hjemme på Kolvereid, siden vi har forelesningsfri uke (NTNU kaller det ikke vinterferie).

Jeg synes forresten at alle skal se denne videoen. Cuteness overload! Som jeg sa til min kjære storebror: jeg vil ha en løve i "nystugava". Eventuelt en mops med mariusgenser.

Hejdå!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det vart tatt litt bilda fra den kveldn, men du får få dæm når du kjæm tebake fra "studiefrie" vækka di. :)
Du skoilja skjønt det kom te å bi tatt bilda, men likevæll gjekk du å tok på deg kosekleian din tidli på kveldn. Da må du ta "konsekvænsan". :p

Sindre sa...

Så morro - håper du finner deg vel til rette, på flere måter!!

Anonym sa...

det er så urettferdig at ikke alle får vinterferieee :( jeg skal på skolen hele denne uka, jeg. men så får jeg fri hele uka kosmorama filmfestival står på, så jeg skal vel ikke klage :))

Anonym sa...

Du får slappe ordentlig av nå, senke skuldrene :)

sv: jeg tror du bør begynne å høre på Placebo. Det er så mye vakkert. Og jeg er glad for at du koste deg med innleggene mine, så koselig kommentar :)

Anonym sa...

Det hjelper nok å være i en situasjon hvor man møter mange, som f.eks student. Jeg er glad du likte det jeg skrev og jeg håper alt går bra for deg, selv om det gjerne tar litt tid å venne seg til å være singel.

Ellen Marie sa...

Hva skulle vi gjort uten ingrid sitt kamera! minner for livet det der når du skrur sammen to skuffer selv vøttu. hihi

Anonym sa...

Så bra du fikk hjelp med flyttinga då, utrulig slitsot med nedvasking, pakking, bæring og montering og alt sammen!!

Håper du har hatt ein kjempefin dag.

Eg syns du var fin på bilda eg! :)

Kristin Vicious sa...

Ingrid: Jaja, bildan vart da artig læll :)

Sindre: Gleder meg til du kommer på besøk!

Skypus: Hihihi, sånn er det bare. Høres kjempebra ut med filmfestival, da :)

Mira: I dag har jeg ikke gjort noe som helst, hihi. Og ja, jeg trives veldig godt som student, herlig å møte nye folk. Innlegget ditt var veldig tankevekkende, du er flink! Btw, lasta ned seks album av Placebo i dag ;)

Ellen Marie: Ja, det var veldig stort for meg å skru sammen to skuffer. Jeg er FLINK :p

Regine: Hadde ikke klart meg uten mamma og pappa denne helga, jeg. Nå håper jeg at jeg slipper å flytte på en stund, hehe.
Har hatt en veldig avslappende dag, har ikke gjort noe som helst. Og takk :)

Anonym sa...

Jeg svarer deg her, jeg:
Vi skal til Trondheim i helga, ja. Også har jeg ettermiddagsskift denne uka, så utsiktene for treffet vårt ser litt dårlig ut for øyeblikket.
- Såklart skjønner jeg at du er sliten, og jeg håper at det går bedre med deg sånn etterhvert.. Men du, vi skal da alltids få til å treffes i løpet av våren en gang! :)