onsdag 6. august 2008

Trondhjæmmer fo sho

Nå ligger jeg i senga og koser meg med den siste plata til Coldplay, mens jeg gleder meg som en unge til å flytte inn i den fine leiligheta i Trondheim, på ordentlig. På fredag eller lørdag flytter nemlig jeg og Torgeir inn oss selv, har allerede flytta diverse ting. Er kjempefornøyd med leiligheta, selv om den er ganske liten. Har fått kjøpt seng, sofa, bord og andre småsaker som trengs i et lite hjem, og skal ta noen bilder så alle får se når leiligheta er ferdig innredet. Torgeir har kjøpt en helsvart Tivoli-radio, radio er fint. Vi er så innmari heldige, med tanke på hvor bra og billig vi bor. Bare tenk på de som sliter med å finne seg en hybel nå. Vi ble tildelt leiligheta i mars, lzm.

Ikke nok med det, nå vet jeg om hele to barer med 18-årsgrense i Trondheim! Da slipper jeg å gå på VIP, hvis jeg ikke får en skikkelig stor trang til å danse til Rihanna, da. Var ute en tur sist lørdag, og da var vi på "Den gode nabo" eller no' sånt. Koselig.

Nå skal jeg se SATC. Sneiks.

9 kommentarer:

Sindre sa...

Hurra. Jeg skal stå å ta i mot dere!
Ellers så kan dere alltid bli med meg på Metro:)

Unknown sa...

Den gode nabo? Er det den som nesten er på bybroa? Fint å slippe VIP. VIP er bare fælt. så det :)

Anonym sa...

å. trodde den gode nabo hadde blitt gjort om til tjueårsplass, jeg? hm. mormors er fint! men bare som vorspielsted, ettersom man må ut før klokka tolv. og sånn ellers. SAMFUNDET. der finner man alt. og metro, ja! hyggelig sted med hyggelige (men til tider plagsomme) mennesker. og litt dyrt.

hvor i trondheim bor du nå? egen lita leilighet som dere ikke må dele med 934 andre høres deilig ut. ævåvil.

Kristin Vicious sa...

Vi bor på Steinan studentby, fin plass! Rett ved Risvollan og der.

Anonym sa...

Høres flott ut! =)

Anonym sa...

Æ ha fått jobb på Viplast på Garstad :) .. Hihi, d bi snedig shø ;)

Anonym sa...

jaa, du må se etter meg! og jeg skal prøve å se etter deg. jeg føler meg så uendelig lost i de store gangene, uff.

Victoria sa...

Jeg husker når jeg bodde der var jeg på samfunnet! det var kuult

Anonym sa...

gleder meg til jeg blir gammel nok til å bo for meg selv :DD