onsdag 19. august 2009

I want it thaaat way

I Want It That Way - Backstreet Boys
(faddergruppa sin sang <3<3)



omg omg det er lenge siden jeg har blogget nå. Jeg har ikke orka, rett og slett. Men nå orker jeg igjen, så... ja. Siden sist har jeg vært på Moldejazz og møtt familien til Ulrich (jeg stortrivdes!), sett Leonard Cohen, gått fra veska mi i en skog etter en tissepause (under obskure omstendigheter), og nå er jeg tilbake i Trondheim. Akkurat nå er det fadderuke, jeg er jo "førsteårsstudent" igjen. Skal studere sosiologi nå, tror det blir bra. Når denne uka er slutt har jeg faktisk festet nesten konstant i tre uker - da er det kanskje ikke så rart at jeg føler meg småsyk, likevel... JEG ER SÅ LEI AV ØL.

Jeg simpelthen elsker faddergruppa mi. Har blitt kjent med masse fine mennesker, og ser virkelig fram til å henge med dem framover. Synd for dem at de har blitt kjent med meg.

Skulle ha lagt ut bilder av absolutt alle i faddergruppa, men det er så mange. Det får bli senere. Her er dog tre av de mange fine.

Tonje, Maria og meg (herreGUD jeg drikker Tuborg! What a shame)

Marianne

Men dere - nå skal jeg faktisk lese. Litt. Jeg er så flink. Hade.

8 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

jaaaaaa!
gi meg håret og piercingen din?

JULIE AIDA sa...

awww, tusen takk.

Unknown sa...

Trondheim og fadderuke er fine saker, men ja. Man blir litt lei av øl :)

skypus sa...

wuhu, du er tilbake! har savnet deg litt, serru.

Reidun Beate sa...

Jeg så deg sammen med kjæresten din på torsdag. :)

hedda sa...

elsker headern din!

Kristin Vicious sa...

Christine: Skal jeg komme og stikke hull i leppa di? :)

Elisabeth: Fine uker, men er litt glad for at hele greia er ferdig. Har fått fine venner though!

Cecilie: aww really? Jeg savner deg litt, også. Synd å ikke se deg på Dragvoll.

Reidun Beate: Oi! Er skikkelig overraska over at noen gjenkjenner meg, haha :p

Hedda: Takk!

skypus sa...

hihhiihi, jeg er på dragvoll likevel, jeg. og i dag så jeg deg! du var søøøt, men gikk en annen vei enn meg, så fikk ikke sagt hei.