søndag 23. november 2008

omgomgomgomg

"in the midst of everything else that has happened lately, tom, travis, and i have all spoken together. first through a number of phone calls, and then a couple of weeks ago we all hung out for a few hours. they’ve all been great, very positive conversations. we’re just reconnecting as friends after four years of not talking. it’s a good thing. obviously the first question for a lot of people will be “does this mean a blink-182 reunion?” the answer is none of us know. we haven’t talked about it at all. right now it’s just good for the three of us to see one another, reconnect, and let the past be the past. the events of the past two months supersede everything that happened before. life is too short." (Kilde)

Dette har jeg kopiert fra Mark Hoppus sin blogg. Jeg tror jeg tisser på meg. Bare det at de snakker sammen igjen gjør meg ufattelig glad, og hvis det blir gjenforening, da... DA! Når eksamenstida er over skal jeg sette meg ned og se alle blink-dvd'ene mine om og om igjen. Også skal jeg gjennomføre planen min om å tatovere 182 et eller annet sted på kroppen min. Definitely.


Hvis jeg hadde orket å koble til den eksterne harddisken min skulle jeg lagt ut noen gamle bilder som viser hvor stor fan jeg er og har vært. Klokka er tre på natta så det gidder jeg ikke akkurat nå.

DETTE ER SÅ SINNSYKT EPIC!

4 kommentarer:

Hilde sa...

Fin blogg :-)

Anette K. Davidsen sa...

Du hadde en ekstemt fin blogg. Fargene og alt. Likte spessielt godt det bilde du hadde helt øverst! :)

Hilde sa...

Takk for det :-)
Jeg kommer ihvertfall til å titte innom din, så er selvfølgelig stas om du vil gjøre det samme med min :)

Ha en fin helg :)

Anonym sa...

stilig blogg :P