tirsdag 30. desember 2008

"Santa Claws! But you don't have claws at all, you have hands!"

Jeg fikk da julegaver i år, jeg også. Julaften var pretty hektisk, siden tre tantebarn var involvert. Vi "voksne" begynte ikke å åpne pakkene våre før i halv elleve-tida. Jeg ble veldig fornøyd med gavene i år, og det håper jeg de jeg ga gaver til ble også; jeg brukte litt penger i år, for å si det sånn (synes egentlig ikke at dyrere gaver er bedre gaver). Torgeir fikk blant annet en iPod Touch 32GB av meg (kombinert bursdags- og julegave). Hihi.

Fra kjæresten. Nå skal jeg virkelig lære meg å spille bass!

Fiiine gaver. Sjekk ut koppen fra Ingrid T. med bilde av meg fra russetida.

Skjerf fra Trude, stæsj fra Guro (kjøpt i Afrika).

Armbånd fra Inga.

I tillegg til det fikk jeg Ulvangssokker, Devold-trøyer, gavekort på Platekompaniet, håndduker, ildfastform, Hardangerbestikk, slikkepott (Tupperware YEAH), fleecepledd, strømpebukse, brødrister, iPod nano (som jeg utrolig nok glemte å ta bilde av - kommer senere). Fornøyd!

1. og 4. juledag var jeg på fest, noe som resulterte i en god del bilder. Mulig jeg legger ut flere bilder senere, men jeg er av den typen som unngår å legge ut flaue festbilder. Synes ikke det er så snilt, jeg. Uanz, tre av de mange bildene:

Inga og meg.

Ellen Marie, meg, Ingrid. Jeg fant en kjole i klesskapet til mamma, iih!

Kebab-Torgeir og øl-Kristin. Skjorta mi er fra den derre
designerkolleksjonen til H&M ))).

Jeje, snakkes!

10 kommentarer:

Anonym sa...

så mye fint du fikk! :D og heei, du er søt. hihi

Anonym sa...

hahahea visste ikke at den var så vrien.



kniiiz

Anonym sa...

Det høres ut som du har hatt ei flott jul, Kristin. Og det er superdupert! ;)

Anonym sa...

Hehe, ja koppan vi fekk va super! D ska bi min nye yndlingskopp i byn ;)
jo, åsså må eg ta mg en tur opp te dg før søndan så eg kan å bildan. e spent sjøh. :)

Anonym sa...

(Hahaha, takk :P)

Godt Nyttår, Kristin! :]

Anonym sa...

Så masse fint du fikk!! og så fine bilder fra jula :)) ipod nano ja, eg glemte å ønske meg sånne ting.. det må eg kjøpe meg snart. greit å ha når ein e ute å går, trener, reiser osv.. :)

godt nytt år!!

Anonym sa...

Så masse fint du har fått da, og så koselige bilder :)

Vikkebekke sa...

Virker som om du har god grunn til å være fornøyd med gavene, jeg sp mye fint ;) Ang. strikking så pøvde jeg å lære meg det i ung alder, men jeg tror det ligger ett eller annet i familien som gjør at vi har unormalt dårlige evner på akkurat det området...

Anonym sa...

Jeg har utfordret deg, dvs om du vil da.. Høhø :P

Kristin Vicious sa...

Skypus: Ja, ikke sant! Du er ikke så aller verst selv, hihi.

Julie Aida: Men den var det, serru!

Ingrid L.: Tenki at koppen bli flittig brukt oppå Dragvoll, hehe. Og det va koselig med besøk! :)

Regine: iPoden er en av mine kjæreste eiendeler. Ja, så gæli er det :p

Ingrid: Takk takk!

Vikkebekke: Haha, det er vel sånn med alt. Noen ting får man til, andre ting går bare ikke.

Trude: Hihi, får se om jeg får skrevet et sånt innlegg når jeg kommer til Trondheim. Men da må jeg få høre litt "regler" av deg først :p