mandag 5. januar 2009

Twilight

Jeg har blitt bitt av en vampyr. HØHØ. Neida, men jeg har blitt hekta på Twilight. Jeg hadde egentlig ikke noen store forventninger til den første boka da jeg begynte å lese den, men den var fengende altså! Ingen jenter kan unngå å bli litt forelska i vampyren Edward Cullen, etter min mening. Egentlig skulle jeg lese pensumbøker i jula, Jane Austen og sånt. Sånn ble det altså ikke (men jeg har begynt på Sense and sensibility, bare så det er sagt).

Det verste er at Edward er knakanes fin i filmen også. Den har premiere i Norge på fredag, så jeg skal prøve å komme meg på kino i løpet av helga eller noe. Can't wait.

Edward Cullen (Robert Pattinson) og Bella Swan (Kristen Stewart).

Sånn ellers kan jeg si at det går veldig bra med strikkinga. Hvis dere ikke har fått det med dere, så holder jeg på med en islandsgenser til Torgeir. Har nettopp begynt på bølinga (selve "kroppen", for skrullinger som ikke vet hva ei bøling er). Synes det har gått ganske fort, med tanke på at jeg måtte rekke opp nesten hele første arma fordi den ble for liten. Flinkis åsså!

Strikke-Kristin Cullen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag är helt GALEN i Twilight! Första boken är fantastisk, lika så filmen såklart. Är ett stort fan av hela bokserien och ska snart börja läsa andra boken. Ha det riktigt bra :)

Anonym sa...

Hva handler egentlig Twilight om? Hehe :P

Jeg vil også begynne å strikke. Jeg må få mamma til å lære meg det på nytt, tror jeg.. Hihi :]

Anonym sa...

hihi, så fiiint at du likte det :) jeg tror det var i oktober at du møtte på meg, ja. hihi, du trengte ikke å føle deg dum, fordi du var bare veldig søt :D

Anonym sa...

oi, det e fjerde gangen i dag eg leser om twilight, om filmne. den må eg bare se virker det som :)

jane austen e jo good shit også då, kjekt pensum =)

Hilde sa...

Har planer om å lese både boka og se filmen, jeg og! :)

Kristin Vicious sa...

Agnes: For å si det sånn, så skjønner jeg akkurat hva du mener, hehe!

Trude: http://www.youtube.com/watch?v=z0Bbw3G_bxk :)
Janei, det er bare å sette i gang! Det er jo noe ekstra med noe som er selvstrikka, litt artigere å ha enn noe man kjøper i butikken.

Skypus: Det var da enda bra, haha! Du var veldig søt, du også :D

Regine: Har svart deg i bloggen din!

Hilde: Recommended :)

Anonym sa...

Svar: Tack! Har du inte sätt filmen!? Jag har sätt den 4 gånger på bio nu och den är helt otrolig, kul att du ska gå och se den :) Ska snart börja läsa andra boken och ja som du sa så är jag redan dödsförälskad i robert pattinson. Älskar hans personlighet i filmen också. Hoppas du gillar filmen, huuugs! :)

Hilde sa...

Sv: Hehe enig, Puerto Rico høres liksom litt mer eksotisk og fint ut ;p Og god ide det med boken, kanskje jeg skal låne den og ta den med meg ;)

Anonym sa...

Høres ut som ei fin helg du har foran deg =) kos deg kjempemasse med vennene dine!

Anonym sa...

Jeg elsker filmen "Twilight". Min nye favorittfilm. Elsker hvordan filmen er utformet :)

Bestilte boken nå pga innlegget ditt :) Du bør ikke skuffe meg :P

Kjempefin blogg :) Du er lagt til favoritter :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg har lest om Twiligt på minst tyve blogger i dag, jeg! Blir litt påvirket, får lyst til å se filmen osv :)

Hilde sa...

Oppdater snart daa (a)