torsdag 10. september 2009

I get up just to get knocked back down

Cat Like Thief - Box Car Racer


JEG ER SÅ FORKJØLA. Først trodde jeg at jeg hadde fått svineinfluensa, men det viste seg å være feil. Av og til kommer min smånevrotiske side fram (men bare av og til). Kroppen min har tydeligvis ikke hatt godt av all ølen som har blitt tømt i den de siste ukene, så i helga blir det total avslapning. Hvis ikke noen helt plutselig skal ha meg med ut, da.

Sist fredag var det ølfestival på Samfundet, og da var jeg på jentevorspiel hos Maria. Hurra Torpedo spilte på ølfestivalen, noe som var veldig morsomt og... interessant. Dere vet, Kristopher Schau, Egil Hegerberg og Aslag Guttormsgaard som spiller på hvitevarer. Helt normalt. Noe som ikke var like morsomt var at mannen som sto foran meg headbanga framover OG bakover - det endte selvsagt opp med at jeg ble headbanga i øyet. FY MANNEN.

Meg og Tonje. Jeg er som alltid like bleik på bilder.

Hurra Torpedo! Kristopher Schau er heit på en heslig måte. Går det egentlig an?

Jeg har vært på IKEA to dager på rad nå, og det har selvfølgelig resultert i litt diverse småpjusk. Jeg har endelig begynt og fått en liten idé om hvordan jeg vil ha det i min fremtidige leilighet sånn interiørmessig (fy faen voksen?!), så jeg har blitt litt mer kresen. Men herregud - ROSA?

Skjønner virkelig ikke hva som har skjedd med meg - rosa duftelys!

Fine lysestaken.

Ludde-skinn på gulvet, kooosiii!

Jeg kjøpte til og med en plante. Nå har jeg tre planter, og jeg synes jeg er ganske flink til å stelle med dem, altså. Kristin Plantegod.

Og ja! Jeg skal se Jay-Z igjen. Så han på Hovefestivalen i fjor, og den 6. oktober spiller (eh.. rapper? opptrer?) han i Trondheim under UKA. Skal se Franz Ferdinand også, og jeg tror nok jeg må kjøpe billett til gjenforeningskonserten til Gåte. Har litt lyst til å dra på 90-tallsfest med Aqua også - man var jo blodfan en gang i tiden.

Jau.

6 kommentarer:

Monica Christine sa...

Høres ut som du hadde en kjekk helg, så at du tar det med ro denne helgen går vel greit. Jeg skal også bare slappe av i helgen, med eksamenspensum.. Veeldig kjekt, hehe.

skypus sa...

bah, du er ikke den eneste som er forkjøla, altså! nesten halvparten av alle menneskene jeg kjenner i trondheim er eller har vært forkjøla i det siste. det er så slitsoooomt!

Anonym sa...

Søt søt søtt!

Karen sa...

Jadda. Aqua må du jo på!

Sindre sa...

Aqua blir strålende :=) Fine lys og stæsh!

Anonym sa...

ma sjekke:)