mandag 21. september 2009

The sound is deep in the dark

A Forest - The Cure


Jeg har blitt hekta på weheartit.com. Det er så mye sukkersøtt og fint der at jeg blir tullete av begeistring. Alt er jo selvsagt ikke sukkersøtt og fint, noe er mørkt og makabert også. Jeg liker mørkt og makabert, det er... vakkert, sort of. Tim Burton-style. En dag skal jeg ta en Tim Burton-inspirert tatovering. Hell yes! Anywho, her er jeg på weheartit. Og her er skrivebordsbakgrunnen min for øyeblikket, selvfølgelig heart'a på weheartit. weheartit weheartit.


Nå har jeg begynt å spise epler. Jeg leste at forbrenningen blir høyere av å spise epler, og at det er mer effektivt å spise tre epler om dagen enn ett. Aner ikke om det er sant, men whatever - å spise epler kan umulig være ille. Jepp, party people - jeg er i gang med Operasjon Komme-i-bedre-form-og-bli-litt-slank.

Akkurat nå sitter jeg og jobber litt med en exphil-oppgave, og jeg kjenner at jeg hater universitetet litt. Jeg elsker egentlig universitetet, men det å tvinge oss til å ha exphil... Karakteren blir ikke med på snittet en gang! CHRIST. I tillegg må jeg skrive en bokanmeldelse av ei bok fra et sosiologisk ståsted. Det er ikke gæli, though. Jeg elsker for øvrig boka jeg leste i forbindelse med oppgaven - "Hugo" av Simen Sætre. Det er ei "dokumentarbok" om heroinmisbrukeren Hugo. Ei veldig sterk bok som gjorde inntrykk på meg. Les den.

Well well. I stedet for å slenge med et bilde av meg, så tenkte jeg å vise dere en videosnutt av meg i stedet. OMG dere er så heldige. Jeg fikk en rosa gassballong av svigermor i bursdagsgave i sommer. Hihiii.



HerrEgud.

6 kommentarer:

Linnéa sa...

hahaha, herlig video.

Kan sitte på weheart it i mange timer, null problem

ida sofie sa...

Har du vorri på ein butikk på Bakklande, veit itj helt ka den heita, men den har værtfall åpent på søndaga. Men ja, der sæll dæm heimlaga ting, bl.a. nøkkelringa som e shekkeli Tim Burton ;)

Lene sa...

SV: Hø, ble du skuffa? :p

hedda sa...

da er vi to om å være hekta på weheartit! og haha, nice video =D

Linn Monica :) sa...

Er det nå jeg skal gå inn på weheartit.com å se hva du driver med om dagen, Kristin? :p

Hehe, du er søt med heliumstemme!

Sara sa...

Haha :P