torsdag 12. november 2009

Det går bra

Knekker Deg Til Sist - Kaizers Orchestra



Nå har jeg bodd i Trondheim i snart halvannet år, og jeg har ikke spist Fjordland en eneste gang før i dag. Når jeg tenker meg om, så har jeg ALDRI spist Fjordland. Var innom butikken for å kjøpe noe billig med de siste kronene mine (takk og pris for at stipendet kommer nå), og endte opp med sånn korma-kylling-greier på halv pris. Nice.

Jeg er fra meg av redsel for tida. Jeg holder nemlig på med en hjemmeeksamen som er litt småtricky. Skal skrive om bygd-til-by-flytting: "En kritisk gjennomgang av sosiologiske perspektiver og forskning om bygd-til-by-flytting". BAH! Hittil har jeg skrevet 119 ord. Inkludert overskrifta. Only 4881 words to go.

Også har jeg kjøpt meg knallrød leppestift fra Maxfactor. Jeg liker'n! Når jeg går med rød leppestift er jeg alltid redd for å ende opp med å se ut som en tomat i hele fjeset, men denne sitter ganske godt. Awesome.

KNAILLRØ' LÆBESTIFT! Tøffing-pose er et must.

Også har jeg kjøpt meg to schvære tekopper. På Rema 1000, til 20 kr. Det trenger ikke å være så dyrt, sjø!

om nom nom

I dag var det "klæm en trønder-dag". Jeg fikk skuffende LITE klemmer, men Ida, Arne, Christian og Maria var snille med meg. Kosiii!

Jeg vil bare sove til 12. desember kl ett. Da er nemlig eksamensperioden over, og jula kan starte for min del. DEPPINGS! Neida. Det går bra. Hvis jeg fortsetter å si at det går bra, så kanskje jeg tror på det til slutt.

Kos og klem fra en ustrukturert, stressa og smådeppa student.

8 kommentarer:

Hilde sa...

Inviter meg på te da vel! Jeg elsker kopper, det er det eneste jeg drikker av.
Sv: Hvordan gikk det med skjerfet du starta med for en stund siden?

Kristin Vicious sa...

Potet: Kom i morra! Te/TV-kveld :D
Joda, jeg ble ferdig. Er hjemme på Kolvereid, gave til søstra mi vettu!

skypus sa...

jeg vet så godt hvordan det er å slite med hjemmeeksamen, bah. masse lykke til! jeg vil forresten også spole frem til 12. desember klokken et-eller-annet. skal bli godt med juleferieee!

Monica Christine sa...

Ååå, hjemmeeksamen er stress. Jeg er nettopp ferdig med min. Lykke til! Det går nok veien, til slutt !

Foresten, alltid tenkt på hvor utrolig pen du er. Spesielt med den knallrød leppestiften, du kler så godt slike ting!

Benedicte sa...

uff. masse masse lykke til! du kommer til å naile det=)

Christine Tallulah sa...

haha, jeg ler fortsatt av: "FAEN SIMBA KLØR"oppdatringen din på facebook. elsker tatoveringene dine! og den nye sveisen din, mmm-yes. skulle gitt deg en klem, men var litt langt å reise fra Kristiansand..
ser forresten HOT ut med rød leppestift (uansett hvor 1-2-3ndy uttrykket hot er...)

Kristin Vicious sa...

Cecilie: Åh ja, jeg gleder meg så innmari mye! Kanskje vi sees på exphil-eksamen, hehe.

Monica Christine: Takk! Jeg skal nok klare det. Næmmen, nå ble jeg skikkelig glad! Awww :D

Christine: Simba klør heldigvis ikke lenger, men dæææven, som den klødde! Og takk, kjære :D

Anonym sa...

Jeg har også sånn kopp. Verdens fineste!