mandag 9. november 2009

when you came in the air went out

Sometimes I Feel Like Screaming - Deep Purple


Fint at dere liker tatoveringene mine! Jeg liker dem jeg også. Bortsett fra at Simba klør noe inni granskauen akkurat nå. Det verste som finnes er når noe klør, men man ikke kan gjøre noe med det. Jeez...

I helga har jeg hatt tv-kveld sammen med Ingrid, brukt penger jeg ikke har, og jeg har vært på trippelbursdagsvors. Jeg har med andre ord hatt det ganske nice, og det tenkte jeg å illustrere med et par bilder.

Jeg bare måtte... Jeg er superøkonomisk.

Hurra for ettervekst og peace-tegn!

Gjett hvilken sang som ble spilt her

Dette bildet oppsummerer vel egentlig hele vorset. Maria, Hannah og Tine.

Sånn ellers så tror jeg at det er på tide å bleke etterveksten min. Noe sier meg at når en GUTT (Harry-Johan) som vanligvis ikke ser om jeg har sminket meg eller ikke sier "ska du itj farg håret dett igjæn snart?", da bør noe skje. Jeg hater å bleke håret, det er så kjedeliiig.

Når jeg likevel snakker om hår, så kan jeg vel nevne mitt nyeste hårinnfall. Jeg lurer på om jeg kanskje skal få ordnet en lang bob. Det blir riktignok en lang bob med sidecut, men det kan jo bli en morsom vri. Hva tror dere?

Jeg liker ikke Rihanna, men her var håret hennes fint.

Helt til slutt: noen som har sett NSB-reklamen med den superfine sangen? Hvis dere vil høre den lange versjonen så kan dere finne den her. Tusen takk, Kristin.

Kos og klem!

ÅH forresten! Er det noen som vet om en grei, knallrød leppestift som ikke er så altfor dyr, og som sitter godt? Nå har jeg en fra Makeup Store (dere vet, det man kan kjøpe på Cubus), og den liker jeg ikke så godt. Gi meg tips, pretty please!

9 kommentarer:

Ingrid L sa...

Hehe, va det dæffer du spord meg om ka Deep Purple sangen heita? :)
Ja du ska værra gla stipænde kjæm før hælga, mæst sannsynli! ;)
På bilde av Rihanna vistes itj frisyren så vældi godt, men jaja, go for it om du vil. :p

Hilde sa...

Gleder meg til mitt hår blir litt lengre så det blir en litt lengre bob. Har et problem da, tror ikke håret mitt liker å være i bob, for håret bak vokser myye fortere enn det foran, så plutselig er det like langt/lengere bak enn foran! Teit.

Monica Christine sa...

Ååh, det er så gøy med hårforandringer synes jeg. Gleder meg til å gå til frisøren igjen, må bare bli rik først. Kan jo ta sin tid :) Jeg tror du hadde passet bob!

June sa...

Lang bob er kjempefint, do it!

Svar: Takk! ^^
Gjorde du? Jeg er så vimsete av meg, så jeg legger ikke merke til andre når jeg er ute blant masse folk, haha. Forventer aldri å treffe på kjente, så jeg ser meg liksom ikke rundt. :P Jeg var sikkert mer opptatt av skoene, haha!

Lene sa...

Rawr, sexy shuus. Sett på dem sjæl. Og hahaha, gigantisk popping vein i panna på han der i tredje bilde! Awesome.

Jeg bruker en fra Max Factor som heter Intensely Red. Sitter godt nok, og synes å huske at den ikke var så grusomt dyr heller.

Kristin Vicious sa...

Ingrid: Ja, også suns eg jo at denj e fin da :) Og ja, du veit jo at når eg har bestemt fer nå så nødta det itj å sei imot, hihi. Har dog ikke bestemt meg for å gjørra det ennjo.

Potet: Haha, så rart. Men du er veldig fin på håret, da!

Monica Christine: Stipend i helga! Hihi. Mulig jeg klipper en bob, altså :)

June: I did! Jeg og venninna mi gikk ut av butikken mens du gikk inn. Så det akkurat da vi passerte hverandre, så fikk ikke tid til å si hei :p

Lene: LUV 'EM! Hahaha, det la jeg faktisk ikke merke til før nå. Kjenner ikke han fyren jeg.
Den leppestiften så jeg faktisk på i dag, men synes den så mørk ut. Men da tror jeg at jeg prøver den, koster 115 kr.

Christine Tallulah sa...

du er fin du. både den nye sveisen og de kule tatoveringene, GRATULERER :D

Benedicte sa...

har de bootsa sjæl! de er digge=)

Monica Christine sa...

Sv: Nei, det er ikke lett å forstå hvorfor mennesker kan være så slemme mot noen. Iallefall noen de har påstått å elske en i tiden. Det værste er at jeg egentlig ikke tror at han mener noe vondt, men jeg må slutte å unnskylde han og heller bli sint. Da blir det kanskje lettere.

Uansett, tusen takk for gode ord. Det varmer.

Foresten er jeg lei meg for at du har opplevd utroskap, det må være det værste av alt. Eksen min har, tilsynelatende nettopp, blitt sammen med ei jenta han løy om da vi fortsatt var sammen. Han sier selvsag at ingenting har skjedd verken før eller senere, men løgnene hans fortsetter å komme frem for en dag. Og jeg som spurte han, point blank, da det ble slutt fordi jeg verdsetter ærlighet mer enn alt. Skjønner ikke hvordan han kan tro at det er bedre for meg å merke at han vil ha en annen jente etter fire måneder, og ikke med en gang.