torsdag 3. desember 2009

black coat, white shoes, black hat, cadillac yeah

Time Bomb - Rancid


JAAA, ferdig med eksamen! Og jeg tror det gikk helt greit. Nå er det bare exphil igjen. Jeg skal straks på eksamen/bursdagsfest, og jeg geleeeder meg. Jeg ser sånn her ut:


Også har jeg for første gang i mitt, eh, bloggliv vunnet en bloggkonkurranse! Jeg vant en superkul Gossip sucks-tøypose (bandet Gossip), tusen takk Celine!

På mandag får jeg skulderlangt hår. Tenkte dere skulle få vite det før jeg fyker. Imens jeg har det morsomt på fest, så kan dere høre på sangen overfor.

Sneiks!

5 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

Bare hyggelig. Du må bare huske å sende meg adressen din nå på mail til celine@topp.no
håper du får brukt den masse, og- så får du blogge når den er kommet frem. God fest! rock on

Anonym sa...

Du ser kjempepen ut! Og du blir nok veldig fin med kortere hår også :)

Monica Christine sa...

Så pen du er :) Gratulerer med konkurransen og kos deg på fest :)

skypus sa...

gratulerer med overstått eksamen! uff, ex. phil, ja. kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til den for øyeblikket :p

gleder meg til å se bilder av det skulderlange håret :D (ja, jeg forventer bilder, hihihi)

Kristin Vicious sa...

Celine: Will do! :)

Karoline Natalia: Aw takk! Håper det, hehe

Monica Christine: Thanks!

Cecilie: exphil kan umulig være sååå vanskelig. Men med holdninga mi så kommer jeg nok til å stryke, karma :p