mandag 7. desember 2009

seff lol

Somewhere In My Memory - Home Alone Soundtrack


Heiheiii! Nå har jeg skulderlangt hår. Jeg skal ta bilder litt senere, for akkurat nå ser jeg sliten og jævlig ut. Sidecut'en fikk gjennomgå den også, jeg så ut som et piggsvin på den siden av hodet. Jeg har altså ikke gjort noe ekstraordinært med håret, men jeg har i hvert fall kvittet meg med pisteret.

Uansett! Festen på torsdag var så innmari vellykket! Det er kjempelenge siden jeg har hatt en så bra kveld (der alkohol var involvert). Mange morsomme ting skjedde, og sosiologigjengen er verdens fineste mennesker (among others).

Vi overrasket Eirik med bursdagsvors! Artig

Conders (som egentlig heter Einar) og meg. Vi er så kule at vi lukker øynene på bilder.

III waaant it thaaat waaay

Og i går var den beste søndagen jeg har hatt på lenge! Jeg, Ida, Conders, Maria, Rannveig, Eirik og Christian dro på tur i bymarka og grillet og lekte "boksen går". Jeg kan ikke huske sist jeg var på en sånn søndagstur, noe så utrolig koselig. Guttene skulle leke Lars Monsen så de lå over i skogen i natt. Ikke i telt, men under noen grantrær på en seng av granbar. Hardcore altså!

Maria, Ida og Rannveig!

Eirik, Rannveig, Conders og Maria. Dette er den fantastiske granbarsenga til guttene :)

Stemning or what?!


Jeg blir blå på leppene når jeg fryser, ååååeh.

Etter turen dro jeg rett på kino for å se New Moon med Ingrid. Jeg vedder på at jeg plaget vettet av folka rundt meg med bållukta mi, hihi. Er det bare jeg som synes at øynene til Edward er rarere i denne filmen enn i den første? Ser ut som han gråter hele tiden.

Jaujau godtfolk, nå skal jeg lese exphil!

3 kommentarer:

Linnéa sa...

de er jo røde, helt feil i forhold til den første!

Monica Christine sa...

Så bra at du har kost deg. Gleder meg til å se ilde av frisyren, du blir alltid så fin :)

Kristin Vicious sa...

Linnéa: Ikke sant! Ser ut som at han gråter

Monica Christine: Coming right up ;)