torsdag 4. november 2010

ab imo pectore

Alice (Underground) - Avril Lavigne


I dag har faktisk vært en fin dag. Nå for tida har jeg flere dårlige dager enn fine, så jeg nyter virkelig de få fine dagene jeg har. Kom meg opp tidlig, dro på forelesning, og trente i halvannen time. Herlig! Håper det blir sånn i morgen også, da kommer jeg til å hoppe i taket av glede. Har funnet ut at det hjelper å stå opp i ordentlig tid og gjøre noe, selv om man har mest lyst til å sove lenge. Blir litt smålykkelig av å trene også, kjenner jeg. Det gjelder å fokuserer på de positive tingene! Som for eksempel at jeg har verdens beste kjæreste - har jeg egentlig vist dere det nydelige smykket jeg fikk av ham for ei stund siden? Ikke det nei? Da skal dere få se det nå!



I love it! Tenkte bare jeg skulle vise det fram. Klar - ferdig - sikle!

1 kommentar:

Hilde sa...

Fiint! Dokker e søt :D

& keep up the good work. har ikke trent én gang siden jeg kom hit hmpf