mandag 18. februar 2008

Across The Universe


Sett denne filmen? Hvis ikke, gå og se den NÅ. Jeg, Torgeir og mamma var på byens superkomfortable kino i går kveld. De som var der var oss... og en skrudd politimann. Uansett, filmen var helt fantastisk. Vanligvis blir jeg litt motløs når en film varer i over to timer, men her kjedet jeg meg ikke et eneste sekund. Filmen er lappet sammen med Beatlessanger, arrangementene var yderst gode. Det første mamma kommenterte var hvor bra musikken var (og hun er en gammel Beatlesfan). Jeg satt med en slags klump i halsen gjennom hele filmen, den gjorde veldig inntrykk på meg. Skuespillerne var flinke, har likt Evan Rachel Wood lenge. Max (han lyse) ligna utrolig mye på Kurt Cobain. Uansett; GÅ OG SJÅ! (Hvis du fremdeles ikke har fått med deg hva filmen heter, så heter den altså "Across The Universe".)

Endelig kan jeg også si at jeg har vinterferie. Måtte sitte med ei innlevering om EU i helga, bah. Men jeg har fremdeles særemne hengende over hodet, som jeg egentlig er nødt til å jobbe med i vinterferien. Selv om jeg skal til Trondheim. Synes det er for gæli at vi må jobbe med skolearbeid i ferien, altså.

I dag var jeg hos tannpleieren, og jeg trenger ikke borre. Det er jeg veldig glad for. Jeg har blitt mer og mer redd for å borre med årene, og neste gang kommer jeg til å vurdere å spørre om lystgass. Heh.

Jeg fikk pannelugg i dag også. Det ble faktisk vellykka, den har ikke krølla seg eller noe. Frisøren føna den opp, og det er jeg ikke sikker på om jeg likte. Får se etter hvert. På lørdag kjøpte jeg forresten en kjole jeg så en dag i forrige uke, og som jeg ikke fikk ut av tankene. Folk blir nok overrasket når de ser meg i den, det er ikke vanlig å se meg i en hippieinspirert kladeis. Men jeg liker den. Veldig godt.




Woodstock '69 anyone?
(Jeg er ikke så veldig glad i å bli tatt bilde av. Derfor er jeg ikke flink til å posere. Derfor.) Hadde på meg denne på lørdagen med svart strømpebukse til.

Skal kose meg med Elle, Costume og kjæresten.
Snakkes.

10 kommentarer:

Henrikke sa...

Du ble herlig fin med pannelugg.^^
Skal se filmen,kun fordi du anbefaler den.Og gratulerer.Bra du ikke måtte borre!(:

Anonym sa...

Heei! Du kledde jo lugg kjempegodt jo! :)

Innleveringer er noe dritt. Jeg satt oppe til litt over halv ett i natt før jeg fikk levert sku-innleveringa jeg, fissj. Jaja, heldigvis kan jeg si meg ferdig med det for denne gang.

Ha en fantastisk fin vinterferie! =]

Kristin Vicious sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin Vicious sa...

Henrikke: hehe, takk! Si fra hva du syns om filmen når du har sett den :)

Trude: Fytti, jeg satt til halv ett jeg også. Men oppdaga at jeg ikke fikk levert den som besvarelse etter fristen, så sendte den på melding og sa at internetten klikka sånn at jeg ikke fikk levert den i tide. En liten hvit løgn :). Forresten, får fortsatt ikke til å kommentere på bloggen din, prøvde istad.

Anonym sa...

Kristin!! Jeg gjorde akkurat det samme! He he..

Ang. kommentartingen, jeg skal prøve å finne ut hva som er feil, å få retta opp i det.. Krysser fingrene for at det går bra :)

Anonym sa...

(nå har jeg forresten fjerna en del ord fra "kommentarsvartelista", så kanskje det går nå, kanskje ikke. Jeg lever i spenning, teh he :p)

Sindre sa...

Du ble jo fin jo:)
Nå skal æ bli aktiv på dette, vi må kommentere til hverandre!

Men du ble i allefall tøff - nice Kristin!

M sa...

Enda en kinofilm jeg må vurdere å se! Fin du var med pannelugg :)

Unknown sa...

pannelugg er hawt! jeg vurderer å skaffe igjen. men er for lat. :D

kjolen var også fin. men ser for meg at den hadde vært mye finere hvis du hadde sydd opp ermene til der den første stripa begynner, liksom? eller til den andre stripa. kanskje!

Kristin Vicious sa...

Takk takk!

Line Aurora: Jeg ser hva du mener, hadde nok blitt riktig fint. Problemet er bare at mine syegenskaper er passe dårlige, pluss at stoffet er så tynt og "hullete" at jeg tror kjolen ville ha rakna opp til slutt :)