søndag 3. februar 2008

Death by chocolate

Jeg spiser altfor mye sjokolade. Jeg trener regelmessig, men jeg regner med at det egentlig ikke virker noe særlig bra siden jeg spiser så mye sjokolade. Jeg er altfor glad i det. Jeg kommer til å dø av sjokolade en dag. Av Freia Melkesjokolade. I et hav av det. Drukne i det, rett og slett. Men det er verdt det :).

I helga har jeg jobbetjobbetjobbet. Lørdager er
utrolig innholdsrike når man tilbringer timene fra klokka 12 til 20.15 på Mega. Jeg blir veldig irritert på kunder som kommer og er sure. De kan stå i kø og være skikkelig blide og hyggelige mot noen andre som står i kø, og da tror jeg at de kommer til å være kjempehyggelige mot meg også. Men nei, når jeg sier hei og smiler til dem, får jeg bare et surt blikk tilbake. Og når de blir sure fordi at enkelte varer er litt dyre, er det meg de lar det gå utover. Som om det er jeg som bestemmer de jævla prisene?! Og når man kan se at alle i kassene har det veldig travelt, så kommer det en eller annen jævel og ringer som bare juling med bjella for å få oss til å komme og skrive ut en lottokupong. Og hvis vi ikke kommer med èn gang, kremter de irritert og ringer litt mer med bjella. Give us a goddamn break!



Sånn ser jeg ut når jeg ser rødt. Jeg er usminka og jævlig, men det forsterker vel bare sinnstemninga jeg prøver å uttrykke. Du kan ikke bare komme her og komme her til meg - da poker jeg deg med passer'n min.

Sånn ellers så har jeg vært på UKM idag, jeg støttet opp om Ellen Marie og Inga som sang Ingas selvskrevne sang "Probably". Det var helt nydelig, og de gikk selvsagt videre. :)

Sov søtt, søte små!
(wow, alliterasjon)

7 kommentarer:

Anonym sa...

å dø av å spise sjokolade er vel ikke det dummeste å dø av er det vel?

Anonym sa...

Ha ha :)
Sjokolade er nam nam, og til (de fleste) tider farlig godt!
Teh he =]

Kristin Vicious sa...

Mmmmm...

M sa...

Tror de fleste er svak for Sjokoladen, hvis det er noen hjelp :p

silje sa...

Jeg trener også en del, og det er lurt med tanke på hvor mye sjokolade jeg får i meg.

Henrikke sa...

Sjokolade er godt.Farlig godt.
Sure kunder er grusomt.Når man som ansatt skal være blid og fornøyd,funker det allikevel dårlig i lengden!

Mira sa...

Bare for å ha sagt det: Nordmenn er sure uansett hvor enn du er! Hver gang jeg sier hei til naboen min, ser hun rart på meg. Savner Australia og England. Sjokolade <3