tirsdag 12. februar 2008

Fringe?

I går kveld så jeg en liten bildeserie på Moderniteter, og oppdaga at panneluggen til Amanda er veldig fin. Fikk lyst på en sånn en. Jeg hadde pannelugg for en god del år siden, og det så ikke ut. Den var ganske tynn, og det gikk ikke helt ihop med håret mitt. Det er en del fall i det, så panneluggen ble seende ut som gardiner på sidene. Men nå har jeg lyst på en tung pannelugg. Kanskje den klarer å holde seg sånn nogenlunde rett? Any options?
Er så utrolig lei av håret mitt.




Denne uka er fryktelig travel for min del. I dag hadde jeg en engelskprøve, på torsdag har jeg engelsk framføring (shudder), fredag talemålsprøve i norsk, og så må jeg skrive en drittinnlevering om EU i samfunnskunnskap på fredag og lørdag. Oppi det hele har jeg et kjempeartig særemne å jobbe med. JOY. På lørdag skal jeg dog belønne meg selv med en kveld på "byen", nærmere bestemt hotællet. Der skal nemlig Mega Fæm spille opp til dans :).

Fikk innkallelse til tannpleieren for noen dager siden, skal dit på mandag kl. 08.15. Må med andre ord opp grytidlig på den første feriedagen min. Jeg gruer meg, for jeg har garantert hull. Jeg har alltid hull.

På onsdag drar jeg og Ingrid til Trondheim for å besøke bestekompis Harry-Johan (jeg skjønner bare ikke hvorfor alle ler når de hører det navnet?). Blir der til søndag, og da skal det shoppes! Ellen Marie skal også være med. Ut på byen på lørdag. Spanande.

Nå skal jeg legge meg nedpå og fundere mer over en eventuell pannelugg. Hadde vært fint med respons på om dere tror at dette vil passe meg eller ikke. Men, kommer nok til å prøve det allikevel. Jeg er så innmari vågal.

Snakkes.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Heldiggrisen som skal til Trondheim! :)

Jeg tror det kan bli riktig så snedig med en pannelugg. Selv tenkte jeg på å klippe pannelugg i fjorhøst. Men hva skjedde? Jo - jeg feiga ut. He he =] .. Jeg hadde også pannelugg da jeg var lita. Jeg hadde til og med (forbløffende nok) en periode da jeg ville spare til langhår, derfor lot jeg luggen vokse. Det endte med at jeg ble tilbudt en Furby (husker du dem?) for å klippe pannelugg igjen. Tør du gjette hva som skjedde?..

Kristin Vicious sa...

Åh jada, hadde en Furby selv jeg. Den levde i ei uke, så ble jeg lei av den og tok ut batteriene. Nå friker den meg bare ut. :)

Fleurette sa...

hvis du ikke har tykt hår anbefaler jeg deg ikke å klippe lugg. jeg har drittynt hår og prøvde å få tung lugg. endte opp med panneluggen min startet bak hodesentrum.

men bildeserien er helt fantastisk!!

Kristin Vicious sa...

Det er akkurat det jeg frykter, hehe. Men hvis jeg ikke prøver, kommer jeg til å tenke på det hele tida. Høhø.

Anonym sa...

- Min Furby har sovet lenge. I skapet mitt faktisk. Her om dagen da jeg rydda klarte jeg å velte den over - og helt uten forvarsel våkna den til live. Dette var selvsagt etter at jeg hadde beveget meg et lite stykke unna skapet. Plutselig hørte jeg et "trallala" fra inne i skapet, og jeg må bare innrømme at jeg holdt på å skvette ut av mitt gode skinn. Lettskremt? He he :P

KarolineNatalia :] sa...

Synes du kan prøve jeg, hvis ikke får du bare dra luggen bakover :] Fleurette, så ille ut med lugg, selv om hun påstår det :p

Jeg har svart på sprøsmålet mitt i bloggen, så du kan titte der!

Anonym sa...

Jeg hadde lugg en stund, men så ville jeg ikke ha lenger (mest fordi jeg måtte klippe den hele tiden for at den ikke skulle stikke meg i øynene), og nå lar jeg den gro ut. Nå er den akkurat så lang at jeg IKKE får den bak ørene. Bah. Planen er å spare til laangt hår igjen. (til midja) :D DOG! Jeg tror du kan bli riktig så søt med pannelugg ;)

Henrikke sa...

Luggen var fin,veldig fin!Du bør vurdere det.Tror du hadde vært fin med det (:
Lykke til med alle prøver.Tror det går veldig bra!

M sa...

Jeg har også lyst på lugg, men ser desverre ut som en sau i tilfelle. (krøller). Jeg syns du skal ta sjansen! :D

Kristin Vicious sa...

På mandag skal jeg få pannelugg. Kl. halv ti, etter at jeg har vært hos tannpleieren. Frisøren som jeg pleier å gå til syntes det hørtes spennende ut.

Lene, jeg husker luggen din, og den var veldig fin. Holder på og sparer til langt hår jeg også, men må stusse det hele tida. Det er så innmari slitt sånn halvveis nedpå, og det tror jeg er pga mine dager som redhead. :)