tirsdag 2. september 2008

Babbel

Egentlig skulle jeg ha tatt en gedigen oppvask nå. Egentlig skulle jeg ha rydda og vaska i leiligheta, og lest litt global engelsk og English poetry. Jeg er ikke så veldig disiplinert, derfor sitter jeg lettere henslengt i sofaen med Mac'en på fanget i stedet. Men jeg skal ta oppvasken etterpå, altså.

Torgeir er på en slags felttur med geografigjengen, så jeg er alene. Gleder meg til han kommer hjem i morgen, da blir jeg litt mer disiplinert igjen. Det må liksom være noen andre der for at jeg skal få gjort noe fornuftig, hvis jeg er alene er det jo ikke noen som kan klage på at jeg ikke gjør noe.

På torsdag skal jeg på Lille London med alle som studerer engelsk, inkludert foreleserne. Lurer på hvordan de blir etter at de har fått i seg et par øl. Det kan jo bli interessant. Vi får en gratis drink hver, så de legger altså opp til en litt fuktig aften. Fint at jeg har en forelesning kl. 10.15 på fredagen, da.

Meningsløst innlegg. Skal rydde og sånt, sånn at jeg kan ta bilder og laste opp her. Ikke snakk om at dere får se rotet vårt. Snakkes.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wooh, gleder meg til å se bilder! Jeg burde forresten legge ut bilder selv, ops. Får ta det i morgen, for da har jeg fri. :]

Anonym sa...

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen: Jeg gleder meg til å se bilder av leiligheta deres! =)

(Jeg har også blogga i kveld, selv om jeg egentlig tenkte å vente til helga. Tihi :).. )

Unknown sa...

her drar vi alltid på byen de dagene vi har skole dagen etter.... halv ni. heh, dvs, hvor våken man trenger å være på morgensamlingene er vel egentlig litt ymse... :)