lørdag 6. september 2008

Jayzoz Chraist

Torgeir er ute på byen, mens jeg ligger inntulla i et ullpledd i sofaen og leser bok. Og ser Twin Peaks. Noen som har lest boka "Special topics in calamity physics" av Marisha Pessl? Det er den jeg leser nå, den er på anbefalingslister rundt omkring, så jeg regner med at den er bra. Det er vanskelig å legge den fra seg, i hvert fall.

I morgen skal jeg dra med meg kozebamsen på diverse butikker med teknologiske duppeditter og se på en mobiltelefon jeg har forelska meg i. Samsung SGH-G600, den er jo pika meg lilla! Den har kommet helt greit utav det på tester, så jeg regner med at den er perfekt for meg. Altså, siden jeg ikke bryr meg så veldig mye om funksjoner og slike fancye ting.


Se, så fin den er! Harlystpå, ohyee.

Nå kan jeg ikke styre unna skolearbeidet noe mye lengre. Jeg har lest til forelesninger og skrevet inn notater på mac'en, men ikke noe utover det. Nå har vi fått to obligatory assignments, én i drama and poetry, én i språkferdighet. Den sistnevnte har vi lov til å samarbeide på, så det er ikke skummelt. Den andre er skrekkinngytende. Har ikke peiling på hvilke forventninger de har til oss, og vi må skrive på en akademisk måte. Noe helt annet enn videregående, med andre ord.

I går skulle jeg ordne meg kaffe med kaffetrakteren. Jeg oppdaga at jeg hadde glemt og tatt ut filteret fra forrige uke, så der var det muggel. Jeg fikk ordna det, og så skulle jeg fylle på vann. Da fant jeg ut at det faen meg var muggel i den derre glasskanna også. Lysten på kaffe gikk over rimelig fort, og jeg konkluderte med at det er lenge til at jeg blir et brukbart husmoremne. Stakkars Torgeir, hihi.

Kisses 'n hugs, lizm! <3<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mobiltelefonen så fin ut! =)

Anonym sa...

Tatta, her va eg da. :-p
Eg måtta no bære skriv en kommentar da sia du sa æt eg mått. Hehe
Takk for igår! ;-) hehe

Valentina sa...

Mobilen så fin ut :-) Jeg vil ha ny mobil :-/

Anonym sa...

HEi KRistin:D
superkul mobil! Kjøp den! alt fortsatt bra me deg? håpe på at du lægg ut bilda fra leiliheta dåkkes snart!=) har så løst t å sjå;)
snakes soon!
Klem fra I n g a