søndag 28. september 2008

"Ikke Cosmo akkurat nå" &=%$## BULL.

"Piercing i ansiktet. Kuler og ringer i fjeset har vært ute lenge, men en god ting kan ikke gjentas for ofte." I går kjøpte jeg Cosmopolitan, og på den sida som het "Helt Cosmo i oktober" var piercinger en av de tre tingene som ikke var så veldig Cosmo. Nei, for de mener at piercinger i ansiktet er en trend, og trender må FOR ALL DEL følges til enhver tid. For det første: piercinger er ikke en trend, det er en måte for folk å uttrykke seg på, kall det kroppskunst om du vil. For det andre: å kalle kewle ting "HEEELT Cosmo" er ikke så veldig kult. Denne lille, men likevel meget provoserende notisen fikk det til å koke litt inni meg. Det gjør ikke noe om folk ikke liker piercinger og sier det, men å gå rundt og kalle piercinger for en trend er latterlig. Makan.

Trendy, som en ekte Cosmojente skal være :)

Anyhoo, er hjemme på Kolvereid. Skal tilbake i morgen, og da skal jeg virkelig skjerpe meg når det gjelder studiene. Har slappet av for mye i det siste, nå blir det jobbings.

I dag kjøpte jeg meg to Rosebud-salver, en vanlig en og en sånn derre Minted Rose. Og en maskara. Helt Cosmo. Later.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enig.

Jeg har også kjøpt meg Cosmo, og kom over denne lille notisen tidligere i dag. Helt ærlig, så tenkte jeg ikke noe mer på det. Men nå når du sier det, så kjenner jeg at jeg blir litt provosert jeg også. Å kalle piercinger for en trend, er og forblir latterlig. Aldri før har jeg lest eller hørt en person si at nå skal h*n skaffe seg piercing, fordi at det er på moten. Høhø.

Ha en fin tur tilbake til bartebyen. Ikke blås bort, eller no' sånt.. Hihi =)

Anonym sa...

lol.

Hilsen
Din Torgeir