onsdag 18. februar 2009

Hakuna Matata

For et par netter siden hadde jeg en artig drøm. Jeg og storebroren min skulle tatovere oss sammen (broren min er i full gang med å tatovere hele høyre arm i en sånn 50-talls-pinup-Elvis-LasVegas-stil). Erlend skulle ha Bambi og Trampe, mens jeg skulle ha Simba fra Løvenes Konge. Jeg våkna før jeg fikk begynt å tatovere meg, men jeg har liksom ikke klart å slutte å tenke på drømmen. Nå vurderer jeg sterkt å faktisk ta en sånn tatovering, siden Løvenes Konge bestandig har vært yndlingsfilmen min. Jeg så den tre ganger på kino, og gråt hver gang. Også drømte jeg om at Simba var bestevennen min. Hadde vært dritkult, hihiii.

(Photoshop-skills)

Koz Simbalover89

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ntååw. Så søt drøm da =) Hvor stilig hadde det ikke vært å hatt simba på kroppen et sted. Nusselig altså:D hehe.

Anonym sa...

heheh fin drøm=) why not, om du liker filmen så godt og simba så e det jo ein bra ide å tatovere det:) tattooen til broren din hørtes veldig kul ut!!

Svar: Takk:) Fortsatt litt nervøs og sånn, men det går bedre i praksisen. i dag fikk eg vite at eg får jobbe der etter eg e ferdig på skulen, så eg blei kjempeglad :))

Sindre sa...

OIOI...Sindre vil se den filmen han å!

Henrikke sa...

Haha,hadde vært litt genialt med en liten Simba på armen.

Tusen takk for bursdagshilsen.:)

Anonym sa...

Aw, sweet! :]