tirsdag 24. februar 2009

Nyhybelen!

Etter det siste blogginnlegget mitt følte jeg meg mye bedre. Tror jeg bare trengte å få ting litt ut av systemet. Nå har jeg det bra, og jeg stortrives på nyhybelen. Har tatt noen bilder bare for å vise dere sånn omtrent hvordan det ser ut her. Bildene er ikke dritbra, men whatevvah!

Badet.

Kjøkken og spisebord.

Stua vår. Hun i stolen er anonym i dag. Ståle og hun anonyme spiller Super Mario Galaxy.

Rommet mitt, som er rotete. Jeg gidder nemlig ikke å rydde før jeg tar bilder ut av prinsipp.

Den dritstore senga mi.

Nå som jeg ikke har en kjæreste å klemme på lenger, må jeg ha bamser. Noen som husker muldvarpen fra barne-tv?

Sånn! Har vi det ikke fint? Husleia er litt dyrere enn den var på Steinan, så jeg må plutselig være litt mer økonomisk. Men vi har oppvaskmaskin, så det er verdt det. Hihi.

Kozi <333

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ai, det så jo kjempekoselig ut! :) Og muldvarpen & oppvaskmaskin = <3

Anonym sa...

Dåkk har mang fat, men Ståle spis pizza fra æska??

Kristin Vicious sa...

Lene: Joda, jeg stortrives :)

Ingrid: Haha, vi prøvd å sei te'n at hanj koinnj ta fat, men hanj villa itj :p

Anonym sa...

Er en prinsippsak å spise den av eska!

Vi får ta en Obs-tur en dag for å være superøkonomiske, kan jo kombinere det med kjøpe-anlegg-til-macen-kvelden

Anonym sa...

Så fin hybelen så ut! :)

Tror jeg skal legge ut et blogginnlegg snart med bilder av det jeg handlet. Hadde lyst til å møte deg også, hehe. Blir vel sikkert en annen gang :)

Anonym sa...

Takk:))

Så fint du har det der då! kjempefint bad, det ser stort og fint ut ellers:) oppvaskmaskin er et velidg pluss, eg e så lei av å vaske opp!!det e kjedelig å bruke tid på det altså,hehe. misunner deg den!!

Anonym sa...

Det så jo virkelig fint ut det da :)

Kristin Vicious sa...

Ståle: Pfft, spiser Grandis på tallerken med kniv og gaffel, jeg. Ladetur i morgen, tjoho!

Ingrid: Takk! Oh, gleder meg til det innlegget. Jepp, skal nok få til det :)

Regine: Takk! Og ja, oppvaskmaskin er DEILIG.

Mira: Takk! :)