mandag 9. februar 2009

News...

Aller først så har jeg lyst til å fortelle noe som er litt trist. Etter to år sammen har Torgeir og jeg bestemt oss for å gå hver vår vei. Vi er veldig glade i hverandre, men når forholdet føles mer som et vennskap enn som et kjæresteforhold så er det bedre at det blir sånn. Torgeir er en av mine nærmeste, og jeg kommer ikke til å la det forandre seg. Det er selvsagt veldig trist, og jeg har grått en skvett innimellom, men det føles samtidig litt godt. Han fortsetter å bo i en hybel på Steinan, mens jeg skal flytte til Ladehammeren og bo sammen med Ellen Marie. Det hele har gått veldig fort, men det går bra.


Fra torsdag til lørdagsmorgen hadde vi jo besøk av Inga og Shirley. Det ble litt festing, for å si det sånn. Vi hadde det veldig koselig, og de tok til og med oppvasken (det er gjester, det!). Her er et par-tre bilder.

Vaskehjelp! (Torgeir insisterte på at jeg skulle legge det ut, Inga, ikke drep meg)

Utpå kvelden en gang.


Inga, Ingrid, meg, Shirley

Også kan jeg fortelle at blink-182 KOMMER TILBAKE! De bekrefta det selv på Grammyutdelingen der de delte ut en pris. De kommer med album til sommeren, og deretter blir det en verdensturné. Det hjelper utrolig mye på å vite dette i denne litt tunge perioden, siden det betyr veldig mye for meg.

Nå må jeg skrive oppgave. Hade.

9 kommentarer:

Anonym sa...

KRISTIN!!!!!

Anonym sa...

Jeg synes det var så leit å høre/lese om dere to. Jeg håper det går bra med deg, Kristin - ta tiden til hjelp..

Over til noe annet. Det høres litt rart ut, men det er nesten så jeg kan føle gleden din over at Blink 182 gjenforenes. Jeg husker på da vi gikk første året på videregående, og du viste meg "Miss You". Den var fin, den!

Klem Trude :)

Anonym sa...

uff, det er ikke noe koselig å lese om kjærestepar som ikke er kjærestepar lenger, men i og med at det virker som at dere ble enig om det sammen, så var det nok det beste :) det er i hvert fall ingen grunn til å fortsette i et kjæresteforhold hvis man ikke føler at det er riktig!

Sindre sa...

Støtter dere begge fult ut, det vet dere vel!!

Glad i dere begge to - keep on beeing strong:=)

Morro med besøk:=)

Anonym sa...

Det var jo trist lesning. Håper det gå bra med dere begge to - innimellom er det som er riktig å gjøre fryktelig vanskelig. Klem til deg!

Anonym sa...

Trist å gå kver sin vei etter å ha vært så lenge i lag.. men det e vel litt godt og å ta ein slik avgjørelse om det e det som føles mest riktig. ta vare på deg sjølv:)

Fine bilder!!
du e utrulig pen!!

Anonym sa...

Livet e snedig...

værtfalj når du kjæm å bor tilsammans m mg:)


<3

Anonym sa...

Håper du vil delta på min konkurranse. :) Premieverdi på kr 1000. :)

Thale sa...

det var leit å høre, men fint det går bra med deg :)

har smugtittet litt i bloggen din, men ikke lagt igjen noen kommentar før nå;)