torsdag 14. oktober 2010

Long time no blog

All You Need Is Love - The Beatles


Det er 239 dager siden jeg sist blogga. Det er mye som har skjedd siden da, men jeg orker ikke å ramse opp alt. Det er ikke noen spesiell grunn til at jeg ikke har blogga, jeg har rett og slett glemt det. Men nå tror jeg at jeg er tilbake, og alle de to leserne mine jubler. Yeah.

Jeg finner ikke fotoapparatet mitt, noe som passer utrolig bra nå som jeg begynner å blogge igjen. Men ikke fortvil; jeg har gjenoppdaget weheartit, og der er det mange fine bilder vet dere. Og jeg har photobooth, nei dette skal nok gå fint.

HÅR. Jeg har latt sidecuten min gro ut (jeg blir fort lei), og nå begynner jeg å bli lei av å være superblond. Jeg har vært det i to år nå, og har litt lyst til å farge håret mitt mer honning/champagne/gyldenblondt, litt sånn her, her, her, her, her, eller litt sånn her kanskje. Dette ble vel egentlig litt mye, men som dere kanskje skjønner så er dette noe jeg funderer mye over i disse dager. Selv om jeg kanskje heller skulle fundert litt mer over Nietzsche og hans tenkning, eller over moderne barndom i Norge. Jeg studerer nemlig pedagogikk nå, noe som er veldig interessant. Tror jeg skal bli pedagog, jeg. Føles bra å endelig ha funnet noe som kan virke som mitt kall. Men uansett - har dere noen meninger angående det O store hårproblem? Jeg blir veldig takknemlig for meninger. Jeg er redd for å angre, men hallo, det kan da ikke være så altfor vanskelig å bleike håret hvitt igjen hvis jeg skulle angre.


Og ja, forresten. I dag har jeg og Einar vært sammen i ni måneder. Tiden går så fort! Jeg kan med stor sikkerhet si at jeg har aldri følt det før, det som jeg føler nå.



Og helt til slutt så vil jeg minne dere på at jeg er på Twitter, som alle andre (nesten). Hei :)

7 kommentarer:

Sindre sa...

Så flott at du er tilbake, det liker jeg! Fint innlegg^^

Anonym sa...

Tú fuiste mi amor platónico en Noruega ...

Elisabeth sa...

Hehe, jeg og har nettopp oppdatert etter langt fravær... Det er noe med det (:

skypus sa...

jeeej, du er tilbake! nå ble jeg glaaad :) og jeg syns du skal gå for den honningblonde fargen, selv om det blir veldig uvandt i starten :p og som du sier, du kan jo gå tilbake igjen om det ikke blir som forventet :)

Marianne sa...

Jeeeeeej :D

e sa...

oi! du e tilbake!! nice :D
looking good.
gratulerer med så langt forhold :))

Regine sa...

.. hilsen meg :D