mandag 18. oktober 2010

Will you show me all the things that you can do

Anouk - Good God


Nå har jeg farga håret! Jeg er ikke superblond lenger! Er jeg smart nå? :)

Arrr... (om dere ikke skjønte den, så refererer jeg selvsagt til den greia bak meg)

Ble ganske fornøyd jeg, altså. Nå ser dere jo selvfølgelig ikke fargen ordentlig siden det er et dårlig webcam-bilde, men jeg har jo rota bort fotoapparatet mitt... Så da ble det sånn. Ganske godt å være litt mer naturlig igjen, etter to år med hvitt hår ble jeg mildt sagt litt lei. Og dere, det er ikke barebare å farge håret når det er totalt pigmentløst i lengdene. Fargen ville ikke feste seg ordentlig, og derfor ble det to runder med farging, og over tre timer i frisørstolen. Vondt i rumpa, sliten i ryggen! Også har jeg hele seks kroner igjen å leve for fram til 15. november... Lenge leve yumyum-nudler, rugsprø og sparekontoen!

Skulle egentlig trene med Marianne i dag (som, btw, blogger veldig bra og inspirerende om trening og helse og sånt), men så fikk jeg streng beskjed fra frisøren om å ikke vaske håret på minst to dager... Trene og bli svett uten å vaske håret etterpå? Huff, nei. Dette ergrer meg litt, siden jeg for en gangs skyld var skikkelig gira på å trene. Herrigud. Men på onsdag blir det trening, og nå som jeg har skrevet det her så kan jeg ikke backe ut heller :) Yeah!

For et bableinnlegg. Skulle bare fortelle at jeg har farga håret, og vise dere dette nydelige bildet:

weheartit, ofc

Noen som vet hvor man kan få tak i en sånn rød sløyfe? Fiiin! Og dere, tremenningen min, Lars Kristian, møtte Lady Gaga på lørdag. Kult, eller hur? Okay, I'm done.

PS: grønn te med mandarin og appelsin fra Lipton er deriiitgod!

2 kommentarer:

Lene sa...

Det ble fint! :D Og hey, mandarinappelsingrønnte må prøves.

skypus sa...

ooooh, det ble kjempefiiint :D