onsdag 30. januar 2008

We'll wish this never ends

Jeg føler meg litt nostalgisk i kveld, derfor har jeg tenkt å vise dere en musikkvideo av blink-182. Dere har nok sett denne videoen før, men det skader vel ikke å se den èn gang til? Dette bandet har betydd utrolig mye for meg, og for hvordan jeg har blitt, og dette er favorittsangen min av dem. Videoen er vakker, jeg elsker stemninga og den goth-viktoriansk-inspirerte stilen i den. I tillegg er Tom DeLonge utrolig kjekk i den også. Enjoy.




En dag skal jeg ha et bryllup som er inspirert av denne stilen... Hehe.
Jeg savner blink!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Don't waste your time on me, your already the voice inside my head.."

Ah, den sangen husker jeg på. En av mine første bekjentskaper med Blink 182 - da du sendte over sangen til meg da vi gikk i 1. klasse på videregående og satt ved samme bord! :)

Den er fin! Hender faktisk at jeg hører på den av og til når jeg blar gjennom musikken på dataen min..

God Natt! =]

Kristin Vicious sa...

Den er så fin atte :)

KarolineNatalia :] sa...

Jeg husker en video fra Blink 182, hvor de viste rompa og satt på do. Jeg gikk på barneskolen og synes dette var sjokkerende morsomt :p

Kristin Vicious sa...

Haha. Ah, the toilet humour :).