torsdag 9. oktober 2008

Føfaen, flinkis!

I dag har jeg vært nesten flink. Siden jeg har hatt forelesningsfri uke (høstferie), har jeg ikke egentlig vært nødt til å dra på skolen. I dag satt jeg på lesesalen fra halv to til sju, FLINK! Dere synes kanskje ikke jeg har vært fullt så flink når jeg sier at jeg brukte omtrent halvparten av den tiden på å sitte på facebook, lese blogger og sånt...

I løpet av oktober har jeg MANGE oppgaver å skrive. Begynner å bli litt småstressa, men trøster meg selv med at ingen av dem er spesielt omfattende. Men altså, å skrive på en akademisk måte er særdeles krevende for en stakkars, usikker jente. Jeg gleder meg til jul, jeg...

Siden jeg leser en god del bøker, så kanskje jeg kan komme med noen anbefalinger innimellom. På søndag leste jeg ut ei fantastisk god bok som heter "Vindens Skygge", skrevet av Carlos Ruiz Zafón. Veldig fin, veldig fin. Når jeg leste den, fikk jeg lyst til å sette meg på et bibliotek og bare lese bøker hele tiden, for ja, dette er ei bok om bøker. Recommended.

Akkurat nå leser jeg "Dracula" av Bram Stoker, på engelsk selvfølgelig. Den er spennendeee. Nå skal jeg drikke Lady Grey-te med honning og lese bok. I'm done.

4 kommentarer:

KarolineNatalia :] sa...

Blir helt ør av trøndersk, jeg. Satt på peppes i Trondheim i litt over en time, ble gal av alle trønderne :p

Anonym sa...

lrn2liketrøndrsk lol

Ingrid :) sa...

Så flink du er, Kristin!!! Takk for sist forresten!! Stå på videre, alt ordner seg for flinke piker, vettu;)

Anonym sa...

whaaat? HØSTFERIE? hvorfor hadde ikke jeg det? :|