søndag 26. oktober 2008

Blond geek

Jeg har blitt blond, jeg har fått rosa mobil, og jeg har fått Photoshop CS4 Extended. Jeg elsker håret, har aldri blitt så fornøyd etter en frisørtime før. Ble klipt på Ruby (bak Trondheim Torg), av den eneste fyren som jobber der. Flinkis!
Jeg har vært på utkikk etter en ny mobil en stund, og siden jeg bryr meg mer om utseende enn innhold (hoho) ble det en Samsung U900 Soul Pink. Fin, itj sant? Ikke for rosa, men perfekt. Den har litt kult innhold også, som radio, bra kamera og musikkspiller. Og den har touchpad, yes.
Torgeir installerte Photoshop for meg, så nå har jeg lekt meg litt. Jeg synes det er fint å kunne redigere fram den fine, hvite og plettfrie porselenshuden som jeg vil ha... Torgeir kan en del om Photoshop fra før, men nå skal både jeg og han bli eksperter. Nesten like gode som Trude!

Nytt hår. Jeg ser små smart ut med de brillza, jeez!!1!

Fine mobilen :)

Når man for én gangs skyld har strevd med å få på seg rød leppestift,
man bare plante et kyss på kjærestens hals...

I tillegg til dette, har bloggen fått et nytt utseende. Ny header og nye fargerogsånt.

Er jeg fornøyd? JA.

18 kommentarer:

Anonym sa...

JEsus Kristin, så kult! D må eg si, gratulerer me nytt (superkult) hår å nytt layout:D
klem Ingj

Anonym sa...

nytt layout faktisk:P ny layout ment eg sjølsagt:)

Anonym sa...

OMG, aren't you a pretty one! <3

Henrikke sa...

Rosa mobil er tøft.Jeg vil også ha rosa mobil!
Og jeg sier bare en ting; Damn,du er heit!Go blonde.Fin header óg!

Anonym sa...

ooo, cs 4! Må eg sei...

Sjikkeli kult da, me ny header å greier. Å ja, du såg vældi smart ut da, me ny frisyre kominert me brilla..

Men eg skjønne ikke heilt denj her greia me rosa..lizzm..

Unknown sa...

1. Du kledde håret utrolig godt! Jeg og vil ha kult hår. såå misunnelig ;)

2. Kule telefonen, visste ikke at den fantes i rosa! Tøøft :D

Imponert over header, jeg fårke til å legge inn egen jeg.. jaja ;) Du er flink ;)

Kristin Vicious sa...

Inga: Takkåtakk, e fernøgd :)

Lene: Takk i lige måde, du! ^^,

Henrikke: Mhm! Og du, du er ikke rent lite heit du heller :)

Karen: Eg suns smartheta på header'n samsvare ganske bra med verkeligheta eg, da. Santj?
Eg va itj så veldig hypp på rosa mobil før eg såg denj derrin. Denj e DEILIG.

Kristin Vicious sa...

Elisabeth: Takk! :D
Det er ikke så vanskelig å legge inn header altså, bare å gå inn på den redigeringssaken på overskrifta og legge til et bilde.

Anonym sa...

Herre vart jo skikkelig stili! Råkule bilda!

Anonym sa...

hahahahea jævlig bra. søt du er btw!

Sindre sa...

Kult alt sammen, Kristin.
Fin vart du OG nye layoutva råkul - har lyst å prøv nå samma. Men trukke det går te mæ:P

Anonym sa...

Virkeliheita du lizzm....

Anonym sa...

du er kjempefiiin på håret! (og nå har jeg jo sett det live også, hihi) jeg var også supersjenert, men nå har vi i det minste hilst på hverandre! hihi, og da kan jeg også "holde utkikk" etter deg i gangene :p

Anonym sa...

Wow, d va ferandring! Tøft da...

Kule sko længer ne her, skifta helt stil jo! :)

Anonym sa...

fint fint FINT hår!

Anonym sa...

Åh, elsker headeren din, den var sikkelig stilig!

Gratulerer med alt som er nytt :)

Anonym sa...

Aw, helt fantastisk nydelig! Fina! :]

Chri sa...

tøffe bilder! :)