lørdag 11. oktober 2008

Bæssmorsko

I det siste har jeg brukt litt for mye penger, derfor sitter jeg hjemme i kveld. Dette er noe av det jeg har brukt penger på:

Skjørt fra H&M, så fiiint!

Sko fra Din Sko. Storesøstra mi hater dem, jeg elsker dem.

I tillegg har jeg kjøpt en god del DVD'er og slikt på Platekompaniet. Jeg elsker billigkampanjer! Sånn ellers så har jeg fått et nytt innfall. Nå vil jeg nemlig farge håret mitt enda lysere; og da mener jeg veldig lyst. Sånn som Elinkan. Bloggen hennes er veldig fin, og det samme er jenta. Tenk å se ut som ei porselensdukke, da...

Bildet er hentet fra www.elinkan.blogg.se

I tillegg til å farge håret, så har jeg lyst til å klippe det opp litt på toppen sånn at det blir lettere å rufse det litt til. Lengden vil jeg beholde. Samtidig så er det veldig trist å klippe i håret som jeg har spart i ca et år for å få det sånn som det er nå (det henger rett ned, uten å være spesielt oppklipt). What to do?!

Tataaa.

Ohyeahonemorething. I dag handla jeg på Bunnpris. Da jeg kom hjem og hadde tatt ut varene så jeg en EDDERKOPP oppi posen. En sånn ekkel en, med fire føtter som sto rett ut fra kroppen. Jeg får frysninger bare ved å tenke på det, edderkopper er ekle. Æsj.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige kjøp, Kristin! :)
Elinkan har en fin blogg ja, der har jeg vært innom mange ganger. He he :)

Tror håret ditt kan bli tøft, jeg! ;)

Anonym sa...

fiiint skjørt! jeg befinner meg i auditorium d2 på tirsdager, og d10 på torsdager. også har jeg gruppeundervisning på mandager rett ved d15 :) du MÅ si hei hvis du ser meg!

Anonym sa...

bor på anker studentbolig, kor bor du då? :)

fin blogg du har -
åh, enig med deg, digger håret til elinkan og heile jenta egentlig.

Anonym sa...

hehe.. ja eg bor i Oslo:D

kommer til å fortsette å besøke bloggen din ihvertfall, i liked it!

god natt =)

Ellen Marie sa...

skjørtet va superfint! skoan va kul. vældig snedi i grunn. du e flink:)

Anonym sa...

jättefint!